2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

  • ۰
  • ۰

مزایای بلندر آرایشی سیلیکونی

مزایای بلندر آرایشی سیلیکونی : با رشد و توسعه فناوری و نوآوری محصول، حفظ یک روال زیبایی به طور کامل یا حتی تا حدی پایدار به چالش کمتری تبدیل می شود. اکنون می‌توانیم پدهای پاک‌کننده آرایش قابل استفاده مجدد و سایر محصولات را انتخاب کنیم . این بخشی از دلیلی است که سال ها پیش بلندر آرایش سیلیکونی به یکی از مد روزترین ابزارهای قابل استفاده مجدد برای آرایش صورت تبدیل شد. و در حالی که اسفنج های فوم آرایشی اخیراً به عنوان وسیله ای برای دستیابی به یک فونداسیون بی عیب و نقص و ایربرس مانند انتخاب شده اند، مخلوط کن سیلیکونی را نمی توان به حساب آورد. پنج دلیل ما را بررسی کنید که چرا باید اسفنج آرایشی سیلیکونی را در کیت زیبایی خود نگه دارید.

اسفنج آرایشی سیلیکونی چیست؟

یک اسفنج آرایشی سیلیکونی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد - یک مخلوط کن آرایشی که از مواد لاستیکی و سیلیکونی ساخته شده است. اسفنج های آرایشی ژله ای که به آن اسفنج های آرایشی ژله ای نیز گفته می شود، اسفنج های آرایشی سیلیکونی در طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها هستند و عمدتاً برای استفاده از فونداسیون، کانسیلر و پودر صورت استفاده می شوند.

5 دلیل برای استفاده از اسفنج آرایشی سیلیکونی

دلایل زیادی برای استفاده از اسفنج آرایشی سیلیکونی برای کامل کردن ظاهر زیبایی شما وجود دارد، در اینجا پنج مورد از این اسفنج ها در لیست ما قرار دارند.

مزایای بلندر آرایشی سیلیکونی

1. تمیز کردن آسان

تمیز کردن براش ها و مخلوط کن های آرایشی می تواند خسته کننده باشد. شما باید زمان زیادی را برای تمیز کردن کامل لوازم آرایشی اختصاص دهید، بدون در نظر گرفتن زمان خشک شدن. با یک مخلوط کن آرایش سیلیکونی، لازم نیست نگران محصولی باشید که در اسفنج جذب شده است، بنابراین تمیز کردن فقط چند دقیقه طول می کشد. همچنین نیازی به زمان خشک کردن نیست.

نکته سردبیر: نمی‌دانید چگونه اسفنج آرایشی سیلیکونی را تمیز کنید؟ ابتدا اسفنج خود را با آب بشویید تا محصول اضافی آن پاک شود. سپس، صابون را روی ان بمالید و با انگشتان خود آن را کاملاً بپوشانید. از طرف دیگر، می‌توانید از مقداری   روی یک پد پنبه‌ای استفاده کنید تا هرگونه محصول اضافی را پاک کنید. سپس از یک دستمال کاغذی یا دستمال شستشو برای جذب آب از مخلوط کن استفاده کنید.

2. صرفه جویی در محصول

از آنجایی که یک مخلوط کن آرایشی سیلیکونی مانند یک اسفنج نرم و فوم دار سنتی، محصول را جذب نمی کند، در حالی که آن را مخلوط می کنید، محصول را روی صورت شما خیس نمی کند. زمانی که اسفنج شما آن را نمی خورد، کمی فونداسیون با پوشش کامل می تواند بسیار مفید باشد.

مزایای بلندر آرایشی سیلیکونی

3. پایداری

مطمئناً اسفنج های سنتی را می توان چندین بار استفاده کرد، اما پس از چند بار استفاده باید آنها را تعویض کرد. از آنجایی که یک مخلوط کن آرایشی سیلیکونی محصولات را با هر بار استفاده جذب نمی کند و مواد بادوام تری دارد، آنها جایگزین را در جبهه پایداری شکست می دهند. یک مخلوط کن سیلیکونی نیز در طول زمان باکتری ها را ذخیره نمی کند، زیرا قسمت بیرونی مخلوط کن را می توان به راحتی بعد از هر بار استفاده بدون نگرانی از ماندگاری محصول تمیز کرد.

بیشتر بخوانید: بیوتی بلندر چیست؟ انواع و کاربرد استفاده از بیوتی بلندر

4. ماندگاری طولانی

در حال حاضر به این ایده رسیده اید که اسفنج های آرایشی سیلیکونی ماندگاری بسیار بالایی دارند. با تمیز کردن مناسب بعد از هر بار استفاده، می‌توانید همان ماده را به مدت یک سال یا بیشتر در کیسه آرایش خود نگه دارید.

مزایای بلندر آرایشی سیلیکونی

5. به صرفه در هزینه

از آنجایی که بلندرهای سیلیکونی دوام بالایی دارند، می توانند در درازمدت مقداری پول برای شما ذخیره کنند. بدون نیاز به تعویض مداوم اسفنج آرایشی خود، می توانید این پول را صرف خریدهای زیبایی دیگر کنید. و با محصول کمتری که به اسفنج ختم می شود و همانطور که در نظر گرفته شده روی صورت شما ترکیب می شود، می توانید از آرایش کمتری استفاده کنید و همچنان ظاهر دلخواه خود را داشته باشید.

  • ۰۲/۰۱/۰۷
  • zahra fadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی