2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

۲۰ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سوالاتی که باید قبل از کوتاه کردن مو از خود بپرسید

سوالاتی که باید قبل از کوتاه کردن مو از خود بپرسید : قبل از اینکه روی صندلی آرایشگر خود در سالن بپرید - همیشه ایده خوبی است که از خود چند سؤال ساده بپرسید که می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد مدل جدید کمک کند. فرقی نمی‌کند مدل موی کوتاه یا بلند را در نظر بگیرید، یا بین جدیدترین مدل مو و مدل‌های سنتی تصمیم می‌گیرید، قبل از شروع به خرد کردن موهایتان حتما این 14 سوال را از خود بپرسید.

1. آیا من موهایم را به دلایل درست کوتاه می کنم؟

اگر نظر دیگران یا الگو برداری از سلبریتی مورد علاقه‌تان باعث می‌شود کمی خوشحال شوید، مدتی درنگ کنید و به این فکر کنید که آیا واقعاً می‌خواهید مدل موی جدیدی داشته باشید یا نه. وقتی تصمیمی ناگهانی می گیرید، ممکن است در درازمدت از آن پشیمان شوید.

خلاصه داستان - مطمئن شوید که هر مدل مویی را می خواهید بخواهید زیرا چهره و استایل شخصی شما را برجسته می کند. به عنوان یک قاعده کلی، هنگامی که یک ایده جدید برای مدل مو یا مدل موی جدید در ذهن خود دارید، آن را برای چند هفته ادامه دهید. اگر هنوز هم می خواهید پس از گذشت مدتی آن را امتحان کنید، آن را امتحان کنید.

2. آیا این مدل مو با فرم صورت من می آید؟

شما قبلاً می دانید که هنگام رنگ کردن موهای خود یا تصمیم گیری در مورد ظاهر آرایش باید به حس استایل خود - و همچنین رنگ پوست خود - فکر کنید. وقتی نوبت به مدل موی جدید می رسد، فرم صورت شماست که واقعا باید به آن توجه کنید.

این به این دلیل است که بسته به روش کوتاه کردن موهای شما، برخی از ویژگی های صورت ممکن است برجسته تر به نظر برسند - و اگر برشی را انتخاب کنید که مکمل فرم صورت شما نباشد، ممکن است در نهایت ویژگی هایی را که ترجیح نمی دهید برجسته کنید.

برای اطمینان از اینکه مدل مویی که انتخاب می‌کنید متناسب با فرم صورت شماست، بهتر است از قبل با آرایشگر خود بنشینید و در مورد گزینه‌های خود صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: مدل موی کوتاه را متناسب با نوع صورت انتخاب کنید!

3. آیا این مدل مو با سبک زندگی من مطابقت دارد؟

قبل از اینکه یک مدل موی جدید داشته باشید، باید به میزان نگهداری این سبک نیز فکر کنید. آنچه که بسیار مهم است این است که مدل موی متناسب با سبک زندگی شما پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر کم‌کلاس‌تر هستید، ممکن است یک مدل موی کوتاه بسیار کوتاه برای شما مناسب نباشد، زیرا مجبور خواهید بود اغلب موهایتان را اصلاح کنید. یا، اگر هرگز از ابزارهای حرارتی استفاده نمی کنید، ممکن است مدل مویی را بخواهید که نگهداری کمتری داشته باشد و نیاز به حداقل یک ظاهر طراحی داشته باشد.

مثال دیگر: آیا مرتب ورزش می کنید؟ اگر چنین است، احتمالاً مدل مویی می خواهید که به راحتی به دم اسبی باز شود. سبک زندگی شما هر چه باشد، فقط مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید یا قبل از برداشتن قیچی با آرایشگر خود در مورد آن صحبت کنید.

4. آیا می‌توانم این برش را بدون آرایشگرم هر روز استایل کنم؟

همه ما روی صندلی یک آرایشگر نشسته‌ایم و به همین فکر می‌کنیم: آیا می‌توانم این ظاهر را به تنهایی بازسازی کنم؟ حرفه ای ها می توانند با چیزی که به نظر می رسد تقریباً هیچ تلاشی نمی شود، زیباترین فرها ایجاد کنند. اما، شما می‌خواهید مطمئن شوید که مدل موی خود را انتخاب می‌کنید که به‌طور روزانه به راحتی از آن استفاده کنید.

سوالاتی که باید قبل از کوتاه کردن مو از خود بپرسید

  • ۰
  • ۰

دلایل ضرورت استفاده از محصولات حاوی آلوئه ورا

دلایل ضرورت استفاده از محصولات حاوی آلوئه ورا :وقتی به گیاه آلوئه ورا فکر می کنید، متوجه می شوید که بلافاصله به آفتاب سوختگی فکر می کنید؟ ژل داخل یک گیاه آلوئه ورا می تواند احساس خنکی و آرامش بخشی به پوست شما بدهد – اگر در تلاش برای کمک به کاهش سوختگی ناشی از برنزه شدن اشتباه هستید، می تواند کاملاً آرامش بخش باشد. اما، در حالی که آلوئه می تواند در این مواقع مفید باشد، محصولات مراقبت از پوست فرموله شده با آلوئه به نظر می رسد دارای فواید بسیاری از جمله ویژگی های قابض، مرطوب کننده و تسکین دهنده و همچنین محافظت آنتی اکسیدانی هستند. در این مطلب به اهمیت مصرف آلوئه ورا می پردازیم:

عصاره آلوئه ورا دارای طیف گسترده ای از ویتامین های ارزشمند مانند ویتامین های A، B، C و E است که با هم می توانند به مزایای ارزشمند مراقبت از پوست کمک کنند. و برخی از عصاره‌های روغن آلوئه ورا ممکن است حاوی ویژگی‌های قابض باشند که می‌تواند به جلوگیری از ظاهر روغن اضافی کمک کند.

در حالی که هر نوع پوست، چه چرب و چه خشک، می تواند از آن بهره مند شود، افرادی که پوست حساسی دارند واقعاً از ویژگی های خنک کننده و آبرسان مرتبط با این فرمول ها لذت می برند. محصولات مراقبت از پوست فرموله شده با آلوئه می توانند به جای استفاده از بسیاری از شوینده های سنتی کف دار یا ژلی که ممکن است رطوبت طبیعی پوست شما را از بین ببرند، به پاکسازی و لطافت پوست خشک و حساس شما کمک می کند و پوست شما را تمیز می کند.

بیشتر بخوانید: اگر پوست خشک و حساس دارید آن را با ژل آلوئه ورا پاک کنید

دلایل ضرورت استفاده از محصولات حاوی آلوئه ورا

  • ۰
  • ۰

رنگ موی هلویی را بشناسید :

رنگ موی هلویی را بشناسید : رنگ موی هلویی یک رنگ موی محبوب و بسیار زیبا و دلفریب است که اخیرا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر شما هم از طرفداران رنگ های فانتزی هستید پیشنهاد می کنیم در مطلبی که راجع به این رنگ مو گردآوری کرده ایم همراه ما باشید:

چگونه رنگ موی هلویی مناسب برای رنگ پوست خود را پیدا کنید؟

اگر پوست روشنی دارید، رنگ هلویی روشن تا متوسط ​​را انتخاب کنید. مو قرمزهای طبیعی معمولاً پوست روشنی دارند، بنابراین هیچ شانسی وجود ندارد که برای شما چیزی کمتر از افسانه به نظر برسد. اگر می خواهید ظاهری شبیه مرکبات داشته باشید، مطمئن شوید که سایه های هلویی شما بیشتر نارنجی است تا صورتی.

اگر پوست زیتونی دارید، رنگ هلویی تیره تر را امتحان کنید. اگر هایلایت یا بالیاژ کرده اید، رنگ موی هلویی را به تارهای دکلره شده خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای امتحان کردن موهای هلو با جلوه ای ظریف تر است.

بیشتر بخوانید: چند سبک رنگ مو با بلوند گیلاسی

آنچه باید درباره داشتن موهای هلو بدانید:

مانند بسیاری از رنگ‌های موی پر جنب و جوش، موهای هلویی برای دستیابی به آن در کنار نگهداری روتین، پس از تهیه، به کمی کار نیاز دارند. اگر با رنگ پایه تیره شروع می کنید، ابتدا باید موهای خود را دکلره کنید تا رنگ آن نمایان شود. همانطور که گفته شد، شما گزینه هایی دارید - می توانید به یک رنگ شناس مراجعه کنید یا آن را در خانه امتحان کنید.

رنگ موی هلویی را بشناسید :

  • ۰
  • ۰

چگونه به درستی صورت و بدن خود را لایه برداری کنیم؟

چگونه به درستی صورت و بدن خود را لایه برداری کنیم؟ : داشتن پوستی صاف و درخشان یکی از اهداف مراقبت از پوست است که اکثر ما در آن سهیم هستیم. اما درک چگونگی رسیدن به آن به عوامل متعددی بستگی دارد، یکی از مهم‌ترین آنها لایه‌برداری و پاکسازی مناسب است. لایه برداری برای داشتن پوستی صاف کلیدی است، اما یک راه درست و یک راه اشتباه برای انجام آن وجود دارد و روش اشتباه می تواند منجر به تحریک پوست و حتی آسیب احتمالی شود. نکات مهمی که در لایه برداری باید به آن توجه کنید را در 2رخ بخوانید: 

لایه برداری چیست؟

لایه برداری فرآیند حذف سلول های مرده پوست از سطح پوست شما است. دو نوع لایه برداری وجود دارد: فیزیکی و شیمیایی. لایه برداری فیزیکی شامل شستشوی سطح پوست با اسکراب، برس خشک یا سایر ابزارهای لایه بردار پوست است. لایه برداری شیمیایی شامل لایه برداری مجدد مواد مراقبت از پوست مانند اسید سالیسیلیک، اسیدهای آلفا هیدروکسی (مانند اسید گلیکولیک)، رتینول یا آنزیم ها برای تجزیه شیمیایی تجمعات سطحی است. محصولاتی که با این مواد لایه بردار فرموله شده اند، اغلب لایه بردارهای مایع هستند، اما می توانند در کرم های صورت، پاک کننده ها یا سرم ها نیز گنجانده شوند.

مطلب مرتبط: اسکراب چیست؟ فواید استفاده از اسکراب ( لایه برداری پوست)

فواید لایه برداری:

چه لایه برداری فیزیکی و چه شیمیایی را انتخاب کنید، هدف از بین بردن تجمع سلول های مرده پوست از سطح پوست است. این امر به ویژه مهم است زیرا توانایی طبیعی پوست شما برای از بین بردن سلول های مرده پوست با افزایش سن کند می شود و منجر به ظاهری کدر پوست می شود. لایه برداری منظم همچنین می تواند به نفوذ بهتر سرم ها و کرم های شما به پوست کمک کند زیرا روی سلول های مرده پوست قرار نمی گیرند.

چند وقت یکبار باید لایه برداری کنید؟

چند بار در هفته یا در صورت نیاز بدن خود را لایه برداری کنید. یادگیری اینکه چند بار لایه برداری صورت خود را انجام دهید کمی پیچیده تر است زیرا به نوع پوست، نگرانی ها و روال مراقبت از پوست شما بستگی دارد. افرادی که پوست حساسی دارند معمولا هفته ای یکبار می توانند لایه برداری انجام دهند، در حالی که دیگران ممکن است بتوانند چند بار در هفته لایه برداری کنند. به طور کلی، کمتر، بیشتر است زیرا لایه برداری بیش از حد واقعی است و می تواند آسیب جدی به پوست شما وارد کند.

چگونه صورت خود را لایه برداری کنیم:

لایه برداری برای نوع پوست شما بهترین راه برای بهینه سازی روتین مراقبت از پوست است. اگر پوست حساسی دارید، یک اسکراب فیزیکی یا محصول لایه برداری شیمیایی با غلظت بالایی از مواد فعال ممکن است برای شما خیلی خشن باشد. در عوض به سراغ یک سرم لایه بردار ملایم یا پاک کننده لایه بردار بروید.

چگونه به درستی صورت و بدن خود را لایه برداری کنیم؟

  • ۰
  • ۰

چگونه از فرمژه استفاده کنیم ؟

چگونه از فرمژه استفاده کنیم ؟ : فرمژه یک ابزار آرایشی است که می توانید با آن مژه های خود را خوش فرم و خوش حالت و فر کنید. در این مقاله از 2رخ نحوه ی استفاده از فرمژه را به شما آموزش خواهیم داد. همراه ما باشید و لذت ببرید.

روش صحیح استفاده از فر مژه

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که آیا فر مژه برای مژه های شما مضر است، پاسخ این است که اینطور نیست – اگر به درستی از آنها استفاده کنید. قبل از اینکه در روتین آرایش خود به نحوه فر کردن مژه ها با فر مژه بپردازیم، بایدها و نبایدها را مرور می کنیم تا بتوانید از آسیب غیر ضروری به لبه مژه خود جلوگیری کنید.

1. همیشه از ابزار تمیز استفاده کنید

فر مژه ها باید تمیز شوند، درست مانند برس های آرایشی شما. بی توجهی به تمیز کردن آن خود می تواند منجر به عفونت چشم شود - بنابراین حتماً فر مژه خود را به لیست ابزارهای آرایشی خود اضافه کنید که برای تمیز کردن قرار دارند. شما می توانید به سادگی آن را با آب و صابون بشویید تا یک صفحه تمیز و سفید داشته باشید.

2. قبل از ریمل مژه های خود را فر کنید

آیا قبل از ریمل از فر مژه استفاده می کنید یا بعد از ریمل؟ خوب، همیشه باید مژه های خود را قبل از زدن ریمل فر کنید - نه بعد از آن. کار کردن در جهت مخالف نه تنها می تواند منجر به کثیف شدن فر مژه شود، بلکه فر کردن بعد از آن در واقع می تواند باعث ترک خوردن مژه های شما در این فرآیند شود، زیرا ریمل مژه های شما را سفت تر می کند. به همین دلیل است که گاهی اوقات فر مژه ها برای مژه های شما مضر هستند.

بیشتر بخوانید: چگونه مژه ها را به طور طبیعی بلندتر و پرپشت تر کنیم؟

3. حلقه زدن به سمت بالا را فراموش نکنید

اغلب اوقات، افراد فراموش می‌کنند که فر مژه خود را روی مژه‌های خود ببندند و به تدریج فر مژه را به سمت بالا بکشند، اما شما نمی‌خواهید از این مرحله بگذرید. انجام این کار به مژه های شما یک لیفت فوری مژه و مقداری فر می دهد - ناگفته نماند که مژه های شما را برای مدت طولانی تری فر نگه می دارد.

4. همان فرمژه را برای همیشه نگه ندارید

به طور کلی، فر مژه ها از آن دسته محصولاتی نیستند که بتوانید آن را برای همیشه نگه دارید و هرگز جایگزین نکنید. با گذشت زمان، پدهایی که به فر شدن مژه‌های شما کمک می‌کنند فرسوده می‌شوند و متوجه می‌شوید که فرهای شما به این زیبایی نیست. می‌توانید برای برخی از فر مژه‌ها پدهای جایگزین بخرید، که به شما امکان می‌دهد فر مژه خود را برای مدت طولانی نگه دارید، اما برخی دیگر ممکن است نیاز به خرید یک فر مژه کاملاً جدید داشته باشند.

چگونه یک فر مژه را به روتین آرایش خود اضافه کنید

اکنون که اصول اولیه کارهایی که باید با بیگودی خود انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید را می دانید، بیایید آن را در روتین آرایش روزانه خود بگنجانیم. برای داشتن مژه های فر و آرایش چشم آسان، این شش مرحله را دنبال کنید.

مرحله 1: مژه های خود را تمیز کنید

به یاد داشته باشید، بهتر است با مژه های تمیز و لخت شروع کنید (اگر از فر مژه گرم شده استفاده می کنید، این مهم است). مژه‌هایی که قبلاً با ریمل پوشانده شده‌اند، می‌توانند حالت فرکننده‌ای را برای شما ایجاد کنند که استفاده از آن را سخت‌تر می‌کند. از آنجایی که مطمئن هستیم همه می‌توانیم موافق باشیم که این موقعیتی است که ارزش اجتناب از آن را دارد، قبل از گرفتن فر مژه، مژه‌های خود را سریع پاک کنید – تا باقی‌مانده ریمل پاک شود.

به سادگی یک پد پنبه ای آغشته به آب میسلار پاک کننده را برای چند ثانیه روی پلک های خود نگه دارید، سپس آن را پاک کنید تا هرگونه آرایش چشمی که ممکن است روی مژه های شما باقی مانده باشد پاک شود. میسلار واتر یک گزینه پاکسازی مناسب است، زیرا نیازی به شستشو ندارد. همچنین می توانید از آن برای پاک کردن سریع فر مژه ها پس از هر بار استفاده استفاده کنید.

مرحله 2: مژه های خود را فر کنید

با نگه داشتن فر مژه روی چشم خود شروع کنید. در حالی که چشم شما باز است، بیگودی را باز کنید. مژه های خود را بین گیره ها قرار دهید، تا جایی که می توانید بدون فشار دادن پلک به پایه مژه های خود نزدیک شوید. گیره را روی مژه های خود ببندید و پنج تا هفت ثانیه نگه دارید. پس از رها کردن، فر مژه را بیرون بیاورید و یک بار در وسط مژه ها و یک بار در نوک مژه ها تکرار کنید تا فر کامل شود.

مرحله 3: آرایش چشم باقی مانده را اضافه کنید

اگر به دنبال آرایش بدون آرایش هستید، این مرحله را رها کنید. در غیر این صورت، قبل از ریمل از سایه چشم و خط چشم استفاده کنید، یا در نهایت مژه‌ها را با ریزش سایه‌ها پوشانده‌اید - و این فقط زمان بیشتری را به روتین آرایش شما اضافه می‌کند.

مرحله 4: روی Lash Primer بکشید

بدیهی است که این آموزش در مورد مژه ها است، به این معنی که شما می خواهید از پرایمر مژه استفاده کنید. به ما اعتماد کنید، افزودن این یک مرحله اضافی به روتین آرایش خود به طور جدی ارزش نتایج را دارد. در واقع، یک لایه پرایمر سریع می تواند به مژه های شما کمک کند که برای مدت طولانی تری فر خود را حفظ کنند.

مرحله 5: ریمل بزنید

وقت آن است که ریمل خود را بزنید. برس را در پایه مژه های خود قرار دهید، سپس به آرامی تا نوک آن بکشید، مطمئن شوید که مژه های خود را کاملاً می پوشانید و رنگ صورتی قابل رویت باقی مانده از پرایمر را می پوشانید. برای تقویت بیشتر جسارت، یک لایه اضافی را برس بزنید.

بیشتر بخوانید: چگونه بهترین ریمل را برای مژه های خود انتخاب کنیم؟

سخن آخر:

امیدواریم از این روش های استفاده کرده و راضی باشید. نظر خود را برای ما در قسمت دیدگاه بنویسید. همچنین بخوانید: ترفند فرمژه | 5 اشتباه در فر مژه که احتمالا مرتکب می شوید

  • zahra fadaei
  • ۰
  • ۰

چند ترفند برای آرایش بی خطر مناسب افرادی که لنز دارند

چند ترفند برای آرایش بی خطر مناسب افرادی که لنز دارند : ممکن است به این فکر کرده باشید چگونه می توانید با داشتن لنز آرایش راحت تری داشته باشید و روش های مختلفی را نیز امتحان کرده باشید. در این مطلب از 2رخ چند ترفند برای آرایش بی خطر مناسب افرادی که لنز دارند را اموزش خواهیم داد. همراه ما باشید.

نکته 1. با دستان پاک شروع کنید

شروع هر برنامه آرایشی با دست‌های تمیز بسیار مهم است، به‌ویژه زمانی که با ناحیه چشم آسیب‌پذیر خود سروکار دارید. مطمئن شوید که از دست زدن به چشمان خود خودداری کنید و در طول این فرآیند دستان خود را هر زمان که ممکن است با آرایش پوشانده شوند، بشویید.

نکته 2. با ضدعفونی کردن از ایجاد آلودگی جلوگیری کنید.

برای جلوگیری از ناراحتی و عفونت، مطمئن شوید که هر ابزاری که استفاده می کنید تا حد امکان تمیز باشد. حتی اگر قلم مو یا خط چشم خودتان است، سطح را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. 

بیشتر بخوانید: آموزش تمیز کردن براش فونداسیون آرایشی بدون آسیب زدن به آن

نکته 3. خط چشم کره ای را انتخاب کنید.

وقتی از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید و می‌خواهید خط چشم بزنید، از یک خط چشم کره‌ای استفاده کنید که به راحتی قابل سر خوردن است. اگر نیاز به استفاده از قطره‌های چشمی در طول روز داشته باشید، گزینه‌های ضد آب واقعاً عالی هستند.

نکته 4. Fallout را با یک سایه چشم مایع به حداقل برسانید.

اگر نکته ای وجود دارد که باید از این لیست حذف کنید، آن اجتناب از سایه های پودری است. Fallout در محصولات آرایش چشم مبتنی بر پودر بسیار رایج است، که می تواند برای کسانی که از لنز تماسی استفاده می کنند بسیار آزاردهنده باشد. بنابراین بهتر است از یک فرمول سایه چشم، مانند مایع یا کرم، استفاده کنید که ریزش کم یا بدون ریزش داشته باشد استفاده کنید.

چند ترفند برای آرایش بی خطر مناسب افرادی که لنز دارند

  • ۰
  • ۰

مدل های جدید سایه چشم آبی

مدل های جدید سایه چشم آبی : سایه چشم آبی یک سایه محبوب و زیبا و پرطرفدار است و می تواند به چهره ی شما حال و هوای تابستانی و خنک را بدهد. روش های مختلفی برای این نوع سایه وجود دارد که در این مطلب به انواع آن خواهیم پرداخت. همراه ما باشید:

سایه آبی در قسمت های داخلی چشم

مرحله 1. پس از پرایمر سایه چشم یا کانسیلر، یک سایه با رنگ پوست روی پلک های خود بزنید. سپس با یک براش کرکی، یک رنگ تیره تر و خنثی را در چین و چروک پلک های خود مخلوط کنید تا وضوح طبیعی ایجاد کنید.

مرحله 2. در مرحله بعد، با استفاده از یک برس مداد، یک سایه چشم آبی مات یا درخشان را به گوشه داخلی چشمان خود بزنید. برای این ظاهر، بهتر است از سایه آبی روشن استفاده کنید تا چشم‌ها را روشن کند تا اینکه با انتخاب آبی تیره، چشم‌ها را بسته به نظر برسانید.

مرحله 3. با استفاده از یک ریمل حجم دهنده آرایش خود را به پایان برسانید.

مدل های جدید سایه چشم آبی

  • ۰
  • ۰

روش صحیح زدن خط چشم برای فرم چشم شما

روش صحیح زدن خط چشم برای فرم چشم شما : پیدا کردن بهترین خط چشم برای فرم چشم شما یک مرحله مهم است، اما اغلب نادیده گرفته می شود بسیاری از ما فقط خط چشم می زنیم زیرا مادر/دوست/سلبریتی مورد علاقه ما از آن استفاده می کند اما پیدا کردن ظاهری که مناسب شماست می تواند تاثیری متحول کننده روی صورت شما داشته باشد.

این می تواند به باز کردن چشم های ریز کمک کند اگر پلک های شما کلاه دار است، توهم پلک ها را ایجاد کند یا حتی چشمان شما را بزرگتر نشان دهد.

روش صحیح زدن خط چشم برای فرم چشم شما

  • ۰
  • ۰

انواع لایت و رنگ مو | اسم های مختلف رنگ مو و تفاوت های آن ها

انواع لایت و رنگ مو | اسم های مختلف رنگ مو و تفاوت های آن ها : مو، فرم و رنگ به عنوان یکی از مهمترین عناصر زیبایی صورت، نقش بسزایی در جذابیت چهره ما دارد. در سال های اخیر وجود رنگ های مختلف مو و استفاده از رنگ موهای روشن با کمک موادی مانند دکلره، این جذابیت را چندین برابر کرده است.

از این رو در این مطلب از مجله اینترنتی 2 رخ به معرفی انواع نور رنگ مو می پردازیم. با دانستن تفاوت انواع رنگ موی روشن می توانید بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید و رنگ های زیبایی را روی موهای خود ایجاد کنید.

با ترکیب و استفاده از روش های مختلف برای ساخت ترکیب رنگ مو، مدل های مختلفی از لایه های رنگ مو ایجاد می شود که با استفاده از هر کدام می توانید زیبایی منحصر به فردی به مو و صورت خود ببخشید.

انواع لایت و رنگ مو | اسم های مختلف رنگ مو و تفاوت های آن ها

  • ۰
  • ۰

6 نکته مهم برای شستشوی صورت های چرب

6 نکته مهم برای شستشوی صورت های چرب : اگر پوست چرب دارید، احتمالاً با سهم نسبتاً ناامیدی خود از رنگ پوست دست و پنجه نرم کرده اید. پوستی که تا ظهر براق به نظر می رسد یا آرایشی که روی صورت شما میماسد. وقتی نوبت به مراقبت از پوست چرب می رسد نکات مهمی وجود دارند که باید در نظر بگیرید.

پاک کننده مناسب را انتخاب کنید

وقتی پوست چرب دارید نمی‌توانید هیچ پاک‌کننده‌ای را انتخاب کنید و انتظار داشته باشید که اثر کند. به دنبال پاک‌کننده‌ای باشید که روکش مات داشته باشد، زیرا می‌تواند به جلوگیری از براق شدن بیش از حد پوست چرب در طول روز کمک کند. 

از ماسک خاک رس نیز استفاده کنید. خاک رس با کمک به از بین بردن ناخالصی های گیر افتاده در زیر پوست، روی پوست چرب بسیار موثر است. این ترکیبات همچنین شامل زغال چوب هستند – بنابراین اگر پوست شما کدر به نظر می رسد، چهره ای شاداب و درخشان برای شما به ارمغان می آورد.

دوبار پاکسازی کنید.

ممکن است متوجه شوید که یک پاک کننده به تنهایی برای پاکسازی پوست چرب شما کافی نیست. بنابراین، پاکسازی مضاعف را در نظر بگیرید. این روش شامل استفاده از یک گزینه پاک کننده بدون شستشو مانند آب مایسلار برای پاک کردن کثیفی، آرایش و چربی های اضافی از سطح پوست شما است، سپس آن را با یک پاک کننده شستشو برای از بین بردن ناخالصی های باقی مانده دنبال کنید.

نکته سردبیر: اگر پوست شما به سرعت چرب می شود، ممکن است وسوسه شوید چند بار در روز صورت خود را بشویید. با این حال، این بیشتر ضرر خواهد داشت تا سود. طبق آکادمی پوست آمریکا، شما باید فقط دو بار در روز صورت خود را بشویید (و بعد از تعریق شدید). به این دلیل که تمیز کردن بیش از حد پوست می تواند منجر به افزایش تولید چربی شود که می تواند چهره شما را حتی چرب تر نشان دهد. بهتر است به رژیم مراقبت از پوست صبح و عصر خود پایبند باشید.

بعد از تمرین صورتتان را بشویید یا پاک کنید.

برای کسانی که از ورزش کردن یا دویدن لذت می برند، این یکی برای شماست. اطمینان حاصل کنید که همیشه مقداری پاک کننده با کاربرد آسان، مانند دستمال مرطوب نزد خود دارید. آنها برای تمیز کردن پوست شما در حال حرکت بدون خشک کردن بیش از حد آن عالی هستند. بعد از تمرین، کافی است یکی را روی صورت عرق کرده خود بکشید و آماده حرکت هستید.

6 نکته مهم برای شستشوی صورت های چرب

با مرطوب کننده پوستتان را مرطوب نگه دارید.

پاکسازی و آبرسانی دست به دست هم می دهند. و اگر معمولاً به دلیل اینکه نمی‌خواهید روغن اضافی اضافه کنید، از مرطوب‌کننده‌ها صرف نظر می‌کنید، ممکن است بیشتر به پوستتان آسیب بزنید تا مفید. اگر احساس می کنید پوست شما خالی شده است، می تواند چربی بیشتری برای جبران از دست دادن سبوم طبیعی ایجاد کند.

به طور مرتب لایه برداری کنید

لایه برداری به حذف سلول های مرده پوست از سطح پوست شما کمک می کند. اسکراب ها را امتحان کنید، که لایه برداری عمیق و ملایمی را برای کمک به باز کردن منافذ پوست و براق شدن پوست شما فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

برای بهترین نتیجه می توانید تا سه بار در هفته از اسکراب استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هر چند وقت یکبار باید لایه برداری کنید به پوست شما بستگی دارد. به نحوه واکنش صورت خود توجه کنید تا مشخص کنید چه چیزی برای شما بهتر است.

6 نکته مهم برای شستشوی صورت های چرب

ماسک های صورت را امتحان کنید

چند بار در هفته، ماسک صورت را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا درخشندگی را از بین ببرید و ناخالصی ها را از بین ببرید. 

بیشتر بخوانید: 30 مدل ماسک صورت در خانه برای چین و چروک

کلام آخر:

همانطور که مشاهده کردید مراقبت از پوست چرب کار سختی نیست اما نکات کوچکی هستند که باید به آنها توجه کنید. همینطور پیشنهاد می کنیم بخوانید: آیا میدانید چطور چربی پوست را کاهش دهید؟

  • zahra fadaei