2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

۲۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک رژ لب خوب باید چه ویژگی داشته باشد؟

یک رژ لب خوب باید چه ویژگی داشته باشد؟ این روزها که بازار از مارک ها ی مختلف رژ لب اشباع شده است ، شناسایی بهترین مارک رژ لب کمی دشوار به نظر می رسد. به نظر می رسد این سوال در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد که یک رژ لب خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

یک رژ لب خوب باید چه ویژگی داشته باشد؟

  • ۰
  • ۰

چگونه بدون آرایش صورتی زیبا داشته باشیم؟

چگونه بدون آرایش صورتی زیبا داشته باشیم؟ در این مقاله می خواهیم نکاتی را به شما بگوییم که بدون آرایش می توانید چهره ای زیبا و طبیعی داشته باشید. صورت طبیعی و پوست سالم همیشه بهترین راه برای زیباتر شدن است.

حتی اگر آرایش نکنید و مهمترین فاکتر در زیبایی شماست، داشتن چهره ای شاداب و شاد می تواند زیبا و طبیعی باشد. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چهره ای صورتی زیبا و شاد و بدون آرایش داشته باشید.

چطور بدون آرایش زیبا به نظر برسیم؟

  • ۰
  • ۰

راه های خانگی موثر برای رفع تیرگی زیر بغل

راه های خانگی موثر برای رفع تیرگی زیر بغل : زیر بغل و کشاله ران همیشه از خانم ها از موهای زائد گرفته تا رنگ های تیره مشکلی برای زنان ایجاد کرده است. موهای زیر بغل را می توان تراشید و از بین برد ، اما با تیره شدن زیر بغل چه باید کرد؟

رفع تیرگی زیر بغل

تیرگی زیر بغل همیشه می تواند ناراحت کننده و زشت باشد و این تیرگی باعث می شود فرد نتواند لباس های آزاد و راحت بپوشد و یا لباس های آزاد و مناسب ورزش برای محیط های عمومی مانند باشگاه ها بپوشد.

مانند لکه های پوستی و تغییر رنگ سایر قسمت های بدن ، زیر بغل های تیره نیز می توانند منجر به عدم اعتماد به نفس و عزت نفس شما شوند.بنابراین چند راهکار موثر برای از بین بردن این تیرگی زیر بغل به شما پیشنهاد میکنیم که امیدواریم برای شما موثر باشد. پس تا پایان این مقاله همراه 2 رخ باشد.

راه های خانگی موثر برای رفع تیرگی زیر بغل

  • ۰
  • ۰

آموزش آرایش مرحله به مرحله پوست های چرب

آموزش آرایش مرحله به مرحله پوست های چرب : آرایش برای پوست چرب می تواند یک دردسر سخت باشد. اگر پوست چربی هم دارید و آرایش شما بعد از مدتی زیبایی و طراوت اولیه خود را از دست می دهد ، نگران نباشید. ما راه حل های ساده ای برای شما داریم. اولین چیزی که باید بخاطر بسپارید ، تمرکز روی لوازم آرایشی Oil Free و توجه به نکات مربوط به تهیه پوست است.

آموزش آرایش مرحله به مرحله پوست های چرب

  • ۰
  • ۰

راهکارهای موثر برای از بین بردن جای جوش

راهکارهای موثر برای از بین بردن جای جوش : جوش ها یادآوری دردناکی برای مشکلات پوستی برای همه است. در این مقاله می خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه با درمان های خانگی از شر این لکه های آزار دهنده روی پوست خود خلاص شوید.

راهکارهای موثر برای از بین بردن جای جوش

 

از بین بردن جای جوش

ساده ترین راه برای از بین بردن جوش ها و حساسیت های پوستی این است که سعی کنید از یک رژیم غذایی سالم و مناسب برای پوست پیروی کنید. اما متأسفانه برای درمان جوش و جلوگیری از جوش زدن ، فقط داشتن یک رژیم غذایی سالم کافی نیست و بارها با وجود همه تلاش های ما ، پوست ما هنوز ناامید شده و در بدترین زمان جوش میزند.

این نقاط قرمز آزار دهنده می توانند بر روحیه و عزت نفس ما تأثیر منفی بگذارند و ظاهر ما را خراب کنند. اما خبر خوب این است که بسیاری از راه حل های آسان برای خلاص شدن از اثرات این جوش ها وجود دارد. اگر مدت طولانی است که با لکه های پوستی خود روبرو هستید ، حتماً این مقاله را در انتهای سایت 2 رخ را بخوانید.

راهکارهای موثر برای از بین بردن جای جوش

  • ۰
  • ۰

فواید ضد آفتاب چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

فواید ضد آفتاب چیست؟ هر آنچه که باید بدانید : این روزها با گرم شدن هوا  همه در تلاش هستند تا بهترین ضد آفتاب را خریداری کنند. هدف بیشتر این افراد از خرید این محصول ، فرار از آفتاب سوختگی است.

فواید ضد آفتاب چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

  • ۰
  • ۰

انتخاب سایه چشم مناسب مکمل با رنگ چشم

انتخاب سایه چشم مناسب مکمل با رنگ چشم : از رنگ های سایه چشم معرفی شده ایده بگیرید!همانطور که میدانید برای انتخاب رنگ سایه چشم با توجه به طیف وسیعی از سایه عملا انتخاب مناسب ترین گزینه سخت است به همین خاطر ما در این قسمت از 2رخ به این موضوع پرداختیم که چگونه میتوان با توجه به رنگ چشم سایه مناسب انتخاب کرد.

سایه چشم

  • ۰
  • ۰

چگونه جوش های زیرپوستی را درمان کنیم؟

چگونه جوش های زیرپوستی را درمان کنیم؟ جوش ها تقریباً در هر نقطه از صورت ، بینی ، پیشانی ، چانه و فک شما ایجاد می شوند. این جوش ها اغلب ریشه دار هستند و فقط وقتی دست روی آنها قرار می گیرید یا صدمه می بینید متوجه حضور آنها می شوید.

خلاص شدن از شر جوش ها کار سختی است. با این حال ، برخی از داروهای طبیعی وجود دارد که می تواند به بهبود سریع آنها کمک کند. برای آشنایی با این درمان های طبیعی بیشتر بخوانید.

چگونه جوش های زیرپوستی را درمان کنیم؟

  • ۰
  • ۰

3 روش موثر برای کاهش موهای زائد بدن!

3 روش موثر برای کاهش موهای زائد بدن! موهای زائد و ناخواسته بدن گاهی احساسات ناخوشایندی ایجاد می کند. آیا شما هم رشد مو را تجربه می کنید؟ به یاد داشته باشید ، شما تنها نیستید و بسیاری از افراد با این مشکل روبرو هستند. در این مقاله راه های کاهش رشد مو را معرفی خواهیم کرد.

3 روش موثر برای کاهش موهای زائد بدن!

  • ۰
  • ۰

چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟

چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟ آرایش خوب می تواند صورت را زیبا کند ، نقایص یا لکه ها را بپوشاند و پوست را زیبا کند! با این حال ، برای انجام آرایش عالی ، نباید فقط از رنگهای مد روز کورکورانه استفاده کنید ، بلکه باید آرایش و رنگی را انتخاب کنید که با موهای شما مطابقت داشته باشد.

چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟