2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا از ویژگی های کرم دور چشم چیزی میدانید؟

آیا از ویژگی های کرم دور چشم چیزی میدانید؟ کرم دور چشم را به عنوان یک لوازم آرایشی در نظر نگیرید استفاده از کرم دور چشم برای جلوگیری از چین و چروک دور چشم ضروری است. همه ما چه بخواهیم و چه نخواهیم کم کم وارد میانسالی و پیری می شویم. در این مدت کلاژن پوست از بین رفته و به تدریج چین و چروک های پوستی ایجاد می شود.

دور چشم نیز یکی از مهم ترین قسمت های صورت است که باعث می شود افراد با چین و چروک پیرتر به نظر برسند. یکی از راه های خوب و مهم برای مراقبت از پوست دور چشم استفاده از کرم مخصوص دور چشم است. با ویژگی های یک کرم دور چشم خوب بیشتر آشنا شوید.

پوست اطراف چشم نازک و بسیار حساس است. اگر در خرید لوازم آرایشی معمولا روی کرم ها و پنکیک دقت کرده باشید به این نکته اشاره می شود که از استفاده از این لوازم آرایش دور چشم خودداری کنید.

دلیل این امر حساسیت بالای پوست دور چشم است اما محصولاتی برای استفاده در اطراف چشم نیز علاوه بر خاصیت ضدآفتابی که دارند برای طولانی‌تر کردن دوران جوانی تولید شده‌اند. همچنین بخوانید" آیا از فواید کرم دور چشم چیزی میدانید؟

آیا از ویژگی های کرم دور چشم چیزی میدانید؟

  • ۰
  • ۰

روتین پوست گیاهی کرولتی فری

روتین پوست گیاهی کرولتی فری: معمولا در روتین های پوستی که هرروزه تبلیغ میشود ما شاهد مصرف مواد شیمیایی هستیم اما آیا میشود روتین پوستی را بصورت گیاهی انجام داد؟ از موادی استفاده کرد که کاملا ارگانیک بوده و تست حیوانی ندارند؟ با ما همراه باشید تا در این آموزش یاد بگیرید با مواد گیاهی ارزان قیمت روتین پوستی خوبی داشته باشید.

روتین پوست گیاهی کرولتی فری

  • ۰
  • ۰

چند ایده برای پوشاندن زخم با تتو

ایده برای پوشاندن زخم با تتو: اخیرا بسیاری از افراد برای اینکه زخم های خود را بپوشانند از تتو استفاده میکنند. اگر شما هم به دنبال چند ایده برای پوشاندن زخم های خود با تتو هستید با ما همراه باشید.

خالکوبی برای افراد مختلف در سراسر جهان معنای متفاوتی دارد. برای برخی آنها چیزی بیش از یک  مد معنی ندارد، در حالی که دیگران آنها را به دلایل فرهنگی حس می کنند، بسیاری آنها را به عنوان یادگاری از زمان، مکان یا شخص دریافت می کنند. اما برخی از افراد به دلایلی کاملاً متفاوت مثلاً برای پوشاندن جای زخم، خالکوبی را انتخاب می کنند.

تتو در مواردی که فرد آسیب شدیدی به نواحی خاصی از بدن وارد کرده و دیگر آن قسمت از بدن را به دلیل همان آسیب احساس نمی کند، می تواند مفید باشد. تتو روی نواحی مانند بخیه، زخم، سوختگی و ماه گرفتگی می تواند به فرد احساس مالکیت نسبت به بدن خود بدهد و به رنجی که ممکن است در اثر این صدمات متحمل شده است پایان دهد.پس تا پایان این مقاله همراه 2 رخ باشید تا با تصاویری که در اختیار شما قرار میدهیم ایده بگیرید.

طرح تاتو

  • ۰
  • ۰

10 مراحل ساده برای انجام یک آرایش لایت و دخترونه

10 مراحل ساده برای انجام یک آرایش لایت و دخترونه : اگر شما از آن دسته افرادی هستید که آرایش زیادی را دوست ندارید، این مقاله برای شما مناسب است. با مجله 2 رخ همراه باشید تا در ادامه با اصول آرایش لایت و مراحل آن آشنا شوید.

10 مراحل ساده برای انجام یک آرایش لایت و دخترونه1

0 مراحل ساده برا ی انجام یک آرایش لایت و دخترونه

  • ۰
  • ۰

چگونه یک آرایش براق برای تابستان داشته باشیم؟

چگونه یک آرایش براق برای تابستان داشته باشیم؟ اگر پوست براق و براق همان چیزی است که به دنبال آن هستید، به جای درستی آمده اید. گرایش‌های آرایشی می‌آیند و می‌روند، اما پوست درخشان و شبنم‌دار آزمون زمان را پس داده و یکی از پرطرفدارترین ترندها برای پوشیدن در تمام طول سال است.

صرف نظر از نوع پوست شما، ترفندهای ظریفی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد پوستی براق و هیدراته استفاده کنید که به طور نامحسوس در تمام نقاط مناسب بدرخشد.

پیش از این ما یک آموزش ساده در مورد نحوه ایجاد یک آرایش جذاب و درخشان و براق گردآوری کرده‌ایم شامل چند نکته تخصصی از آرایشگر مشهور شاینا گلدبرگ. بنابراین پیشاپیش، یک راهنمای گام به گام برای ایجاد آرایشی همه کاره و براق که می‌توانید در هر مکانی استفاده کنید، کشف کنید.

پوست خود را آماده کنید

آماده شدن برای مراقبت از پوست قبل از آرایش کردن، کلید تضمین این است که پوست شما مرطوب و آماده برای درخشش به نظر می رسد. چند راه برای آماده سازی وجود دارد.

اول از همه لایه برداری درجه اول هر چیزی است. هرچه پوست شما صاف‌تر باشد آرایش شما جذابتر خواهد بود، بنابراین به شما کمک می‌کند تا نوعی سلول‌های مرده پوست و حذف پرزهای صورت را در روتین مراقبت از پوست خود بگنجانید. قبل از شروع هر چیز پرایمر مناسب پوست خود را انتخاب کنید و بزنید. همچنین میتوانید با کلیک برروی اسکراب چیست؟ فواید استفاده از اسکراب این مقاله را هم بخوانید.

چگونه یک آرایش براق برای تابستان داشته باشیم؟

  • ۰
  • ۰

5 باور اشتباه درباره کراتینه مو

5 باور اشتباه درباره کراتینه مو: بسیار پیش آمده که خستگی از وزی و حالت دار بودن بیش از حد مو ما را به سمت کراتینه کردن مو سوق دهد . باورهای مختلف و زیادی در ارتباط با کراتینه مو وجود دارد که بسیاری از انها صحیح و بسیاری اشتباه اند. در این مقاله به 5 باور و عقیده ی اشتباه در ارتباط با کراتینه مو میپردازیم با ما همراه باشید. 

5 باور اشتباه درباره کراتینه مو

  • ۰
  • ۰

5 روش مختلف برای استفاده از رنگ رژ لب

5 روش مختلف برای استفاده از رنگ رژ لب: چه به تازگی در زمینه آرایش شروع کرده باشید و چه یک مربی خود حرفه ای آرایش باشید، مطمئناً یک رژ لب در کیف آرایش خود دارید. رژ لب یکی از رایج ترین محصولات آرایشی (و دوست داشتنی!) مورد استفاده مردم در سراسر جهان است. با وجود رنگ‌ها، بافت‌ها و فرمول‌های مختلف رژ لب که امروزه در بازار موجود است، جای تعجب نیست که مردم بخواهند از این محصول ساده بهره بیشتری ببرند. اگر فقط از رژ لبتان برروی لبتان زده اید، این استفاده‌های مختلف از رژ لب شما را متحیر می‌کند. در اینجا پنج راه مختلف برای استفاده از رنگ رژ لب آورده شده است.

5 روش مختلف برای استفاده از رنگ رژ لب

  • ۰
  • ۰

چند ترفند برای داشتن پوست با طراوت

چند ترفند برای داشتن پوست با طراوت : پوست با طروات آرزوی خیلی از خانوم هاست و بسیار از اونها با انجام راه های پر هزینه سعی میکنن که پوست خودشون رو صاف کنن که گاها هم نتیجه ی موقتی داره. لازمه که بدونین با انجام چند روش ساده و کم هزینه میتونید پوستی فوق العاده داشته باشید و باید بدونید که تداوم در این کار باعث سلامت بیشتر و دایمی پوست میشه. با ما همراه باشید.

یخ شیر بسازید.

شیر رو در یک قالب بذارید و داخل فریزر قرار بدید تا یخ بزنه و هرشب قبل از خواب روی پوست خودتون ماساژ بدید. با این کار پوست خودتون رو سفید میکنید و تیرگی های دور چشم خودتون رو از بین میبرید. یخ شیر نرم کننده ی طبیعی برای پوسته که جای جوش و آکنه رو از بین میبره.

چند ترفند برای داشتن پوست با طراوت

  • ۰
  • ۰

6 راهکار روزانه مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله

6 راهکار روزانه مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله : اگر شما از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی را برای کار یا زندگی پرمشغله از دست می دهید و زمانی برای مراقبت از پوست خود ندارید، پس با معرفی برنامه روزانه خود به شما خواهیم گفت که برای داشتن پوستی سالم و درخشان چه کار کنید.

به یاد داشته باشید که استفاده از مراحل پیچیده تر در برنامه روزانه نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شما در طول روز می شود بلکه تاثیرات مضری بر سلامت پوست خواهد داشت. تنها با چند روش خانگی و راحت می توانید مطمئن باشید که در مدت کوتاهی می توان از پوست خود مراقبت کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا روش های راحت و کم هزینه مراقبت از پوست را به شما آموزش دهیم.

6 روش روزانه مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله

پاکسازی و شستشوی صورت

پاکسازی پوست بهترین راه برای خلاص شدن از شر باکتری های روی آن است که منجر به ایجاد جوش می شود. بنابراین مهم نیست که چقدر دیر به سر کار می روید یا مشغله کاری در طول روز شما را خسته می کند، باید صبح و عصر صورت خود را با آب ولرم بشویید.

سعی کنید از دستان خود برای شستن صورت خود استفاده کنید زیرا استفاده از ابزارهای دیگر برای تمیز کردن پوست مناسب نخواهد بود زیرا می تواند حامل باکتری باشد.همچنین میتوانید برای مطالعه مراقبت از رسیدگی و مراقبت از پوست آقایان چگونه باید باشد؟ این مقاله را هم بخوانید.

به یاد داشته باشید که استفاده زیاد از لایه بردارها باعث نازک شدن و تحریک پوست می شود بنابراین بهتر است بیش از دو یا سه بار در هفته از لایه بردارها استفاده نکنید.

برخی افراد تصور می کنند که استفاده از مرطوب کننده ها برای پوست های چرب باعث ایجاد جوش در سطح می شود اما این کاملا اشتباه است.

عدم استفاده از کرم های مرطوب کننده باعث تحریک پوست و تولید چربی در پوست می شود. وقتی چربی ها منافذ شما را می بندند این می تواند روی پوست شما تأثیر بگذارد مسدود شدن منافذ باعث ایجاد جوش می شود.

6 راهکار روزانه مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله

  • ۰
  • ۰

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است ؟ | پیشنهاداتی برای مژه کار

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است ؟ | پیشنهاداتی برای مژه کار : اکستنشن مژه مدتی است که مد شده است ترندی که از جنوب شرق آسیا سرچشمه گرفت طرفداران زیادی در خارج از کشور دارد و راه خود را به ایران نیز زیاد کرده است  البته، وقتی می‌توانید هر روز ریمل زدن را کنار بگذارید و به جای آن فقط اکستنشن مژه کارتان را انجام دهید، چرا نمی‌خواهید آنها را امتحان کنید، درست است؟

اگر به فکر انجام کاشت مژه هستید در اینجا یک راهنمای سریع در مورد هر کاری که باید انجام دهید برای مراقبت از آنها و اطمینان از ماندگاری طولانی آنها وجود دارد.

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است ؟ | پیشنهاداتی برای مژه کار