2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

5 ایده آرایشی با عینک

5 ایده آرایشی با عینک : فقط به این دلیل که عینک روی صورت خود دارید به این معنی نیست که نمی توانید شیک ترین آرایش خود را داشته باشید ! از این گذشته، عینک طبی جزو مواردی است که با مهارت های آرایشی شما، چیزی است که سال 2023 به آن می پردازد.

با این حال، خانم‌هایی که عینک دارند می‌دانند که وقتی مجموعه‌ای از قاب عینک وجود دارد که آرایش چشم شما را سختر میکند.

در اینجا بهترین آرایش روزانه چشم برای دختران با عینک، و بسیاری از نکات و ترفندهای آرایشی دیگر را بیابید که عینک شما را به یک اکسسوری تبدیل می کند.

5 ایده آرایشی با عینک

  • ۰
  • ۰

چگونه کبودی را با آرایش بپوشانیم؟

چگونه کبودی را با آرایش بپوشانیم؟ : احتمالاً تا به حال می دانید که چگونه در آرایش صورت، آرایش چشم و آرایش لب تسلط داشته باشید، اما ممکن است آرایش بدن را فراموش کرده باشید. از آرایش بدن می توان برای پوشاندن رگ ها، خالکوبی ها و کبودی ها استفاده کرد تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشد. ، اما نکات و ترفندهای کلیدی وجود دارد که اگر در این فرآیند تازه کار هستید، به خصوص هنگام پوشاندن کبودی، باید به خاطر داشته باشید. اگر تعجب می کنید که چگونه، به جای درستی آمده اید. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه کبودی را با آرایش بپوشانید.

1. از فرمول پوشش کامل استفاده کنید

اولین مرحله در پاسخ به چگونه کبودی را با آرایش بپوشانیم؟ فونداسیون است. این ممکن است خود توضیحی به نظر برسد، اما مطمئن شوید که از آرایش با فرمول پوشش کامل استفاده کنید تا کبودی شما ظاهر نشود. از فونداسیون استفاده کنید، زیرا پوشش کاملی را ارائه می‌کند و می‌تواند روی بازوها و پاهای شما استفاده شود. فونداسیون دارای فرمول سبک وزن با روکش طبیعی و سایش طولانی مدت است که آن را برای پنهان کردن کبودی ها ایده آل می کند.

2. تصحیح رنگ را در نظر بگیرید

ما مطمئن هستیم که شما با اصلاح رنگ صورت خود آشنا هستید، اما در مورد بدن شما چطور؟ یکی از بهترین راه‌ها برای پنهان کردن رنگ آبی مایل به بنفش ناخوشایند روی بازوها یا پاهایتان از مسیر موانع آخر هفته، اصلاح رنگ است. به چرخه رنگ فکر کنید. برای کبودی‌ها، که معمولاً دارای رنگ بنفش یا آبی هستند، باید از کانسیلر زرد استفاده کنید تا ظاهر آن‌ها را خنثی کنید.

چگونه کبودی را با آرایش بپوشانیم؟

  • ۰
  • ۰

نحوه اعمال آرایش مناسب برای عکاسی

نحوه اعمال آرایش مناسب برای عکاسی : بسیار مهم است که یک آرایش مناسب داشته باشید تا چهره تان به بهترین حالت ممکن در تصاویرتان بیفتد. در این مطلب بهترین آرایشی که می تواند در عکس شما موثر باشدرا مشاهده خواهید کرد.

نکته 1 آرایش عکس: پرایمر بزنید

اولین محصولی که باید هنگام انجام آرایش برای عکس استفاده کنید پرایمر آرایشی است. پرایمر ظاهر پوست شما را صاف و یکدست می کند و همچنین اطمینان می دهد که آرایش شما در تمام طول روز تازه به نظر می رسد (و مهمتر از آن در طول دوره ای که از شما عکس گرفته می شود).

نکته شماره 2 برای آرایش عکس: از فونداسیون مات استفاده کنید

همانطور که ما به روند پوست براق علاقه داریم، آرایش صورت براق، درخشان و براق می تواند باعث انعکاس ناخواسته در عکاسی با فلاش شود. برای جلوگیری از این امر، فونداسیون مات را انتخاب کنید که ظاهری بی عیب و نقص به شما بدهد.

نکته 3 آرایش عکس: پایه خود را تنظیم کنید

حتی اگر از کرم پودر مات و پوشاننده کامل استفاده می‌کنید، هرگز نمی‌توانید برای اطمینان از ثابت ماندن آرایش و بدون براق بودن آرایش خود خیلی آماده باشید. به یاد داشته باشید، فونداسیون شما ممکن است بلافاصله پس از استفاده بی نقص به نظر برسد، اما لازم است که تا زمانی که ظاهر شما روی فیلم دیده نشود، به همین شکل باقی بماند. به همین دلیل تنظیم آرایش شما کلیدی است. از یک پودر صورت شفاف با سطح مات استفاده کنید تا آرایش خود را قفل کنید و درخشندگی را در تمام روز کنترل کنید.

نکته 4 آرایش هوتو: خجالتی نباشید

برای عکس‌ها، می‌خواهید آرایشتان برجسته‌تر از آرایش روزانه باشد. این به این دلیل است که فلاش دوربین می‌تواند رنگ‌ها را از بین ببرد و باعث شود که آن‌ها نسبت به شخص دیگر پر جنب و جوش به نظر نرسند. اگر به طور روزمره از برنزر و رژگونه خودداری می کنید، حتما آنها را برای عکس بپوشید. آرایش رژگونه را امتحان کنید تا رژگونه ای داشته باشید که مطمئناً به همان خوبی که به نظر می رسد بوی خوبی خواهد داشت. فراتر از رژگونه، استفاده از یک لایه ریمل اضافی و رنگ لب های چشم نوازتر به برجسته شدن ویژگی های شما در تصاویر کمک می کند.

نحوه اعمال آرایش مناسب برای عکاسی

  • ۰
  • ۰

آموزش کشیدن خط چشم با سایه

آموزش کشیدن خط چشم با سایه : وقتی نوبت به ایجاد آرایش چشم‌های زیبا مانند خط چشم بالدار می‌رسد، احتمالاً یک خط چشم مایع است. و در حالی که آستر مایع برای ایجاد تعریفی جسورانه و واضح عالی است، اما بهترین نیست. با یک بار لغزش، خط چشم شما لکه دار می شود یا کج می شود. به همین دلیل است که ایجاد خط چشم با استفاده از سایه چشم نه تنها برای ظاهر ترکیبی و طبیعی عالی است، بلکه می‌تواند ابزار ساده‌تری برای استفاده از خط چشم بالدار باشد. در اینجا، ما دقیقا نحوه تسلط بر خط چشم بالدار با استفاده از سایه چشم را به اشتراک می گذاریم.

نحوه تسلط بر خط چشم بالدار با استفاده از سایه چشم

برای مشاهده تفکیک مراحلی که هنگام ایجاد خط چشم بالدار با سایه چشم باید دنبال کنید به خواندن ادامه دهید.

مرحله 1. پلک های خود را پر کنید

بهتر است قبل از استفاده از سایه چشم، پلک های خود را با کانسیلر یا پرایمر سایه چشم آماده کنید. پرایم کردن پلک ها به ایجاد یک بوم یکنواخت برای سایه ها کمک می کند و از رنگدانه و ماندگاری آنها اطمینان حاصل می کند.

آموزش کشیدن خط چشم با سایه

بیشتر بخوانید: چگونه از پخش شدن خط چشم جلوگیری کنیم؟