2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

۹ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه استفاده از سرم ویتامین C بر اساس نوع پوست

نحوه استفاده از سرم ویتامین C بر اساس نوع پوست : ممکن است اغلب بشنوید که از ویتامین C به عنوان قهرمان گمنام مراقبت از پوست به دلیل توانایی آن در محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و جلوگیری از التهاب نام برده می شود - مسلماً دو مورد از مشاغل کمتر جذاب محصولات مراقبت از پوست ما. وقتی ویتامین C با ترکیبات ضد پیری مناسب متعادل شود و به درستی استفاده شود، می تواند نیروگاهی برای افزودن به رژیم شما باشد.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، استفاده از سرم ویتامین C است که برای هر نوع پوستی مفید است. به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید که چگونه می‌توانید با توجه به نوع پوستتان، این درخشش ضروری را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

سرم ویتامین C برای صورت چه می کند؟

سرم های ویتامین C اغلب به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد پیری استفاده می شوند.

فرمول غلیظ حاوی خالص ترین و قوی ترین نوع ویتامین C - اسید ال اسکوربیک - است که بیشتر مورد استفاده و توصیه متخصصان پوست است. آزمایشات بالینی نشان داد که تنها در چهار هفته سرم روی علائم اولیه پیری اثر می گذارد و در هشت هفته نتایج همچنان بهبود می یابد. نتایج؟ خداحافظ رنگ پوست ناهموار، بعداً شاهد خطوط ریز و رفع منافذ بزرگ خواهید بود.

از آنجایی که با اسید هیالورونیک فرموله شده است، پوست را حجیم و آبرسانی می کند، در حالی که اسید سالیسیلیک بافت را برای ظاهری صاف تر بازسازی می کند، ویتامین E جادوی آنتی اکسیدانی خود را اعمال می کند، دی پپتید با چین و چروک مبارزه می کند و گلیسیرین مرطوب کننده است. این کاملاً کوکتل مواد فعال مورد علاقه پوست است.

بیشتر بخوانید: 7 دلیل برای استفاده از سرم پوست

آیا استفاده روزانه از سرم ویتامین C اشکالی ندارد؟

ویتامین C با سایر مواد به خوبی بازی می کند، بنابراین لازم نیست نگران تأثیر منفی این سرم با سایر محصولات خود باشید. به عنوان یک قانون کلی، شما فقط نمی خواهید آن را با چیزی ترکیب کنید که باعث اکسید شدن آن شود.

البته همیشه باید قبل از افزودن هر محصول جدیدی به روتین خود با متخصص پوست خود مشورت کنید (به خصوص اگر از رتینوئیدها استفاده می کنید).

نحوه استفاده از سرم ویتامین C بر اساس نوع پوست

نحوه استفاده از سرم ویتامین C بر اساس نوع پوست

پوست معمولی

در حالی که همه انواع پوست طبیعی هستند، ما از این اصطلاح برای توصیف هر نوع پوستی استفاده می‌کنیم که خشک، چرب، مختلط یا مستعد آکنه نیست و معمولاً تحریک یا نگرانی‌های جدی مراقبت از پوست را تجربه نمی‌کند.

بله، این افراد خوش شانسی هستند که تا ظهر بیش از حد چرب نمی شوند، در حین استفاده از کرم پودر دچار لکه های خشک نمی شوند و می توانند هر مرطوب کننده معطری را مستقیماً بدون مشکل روی پوست خود قرار دهند.

اگر در این دسته قرار می گیرید، می توانید سرم صورت را به عنوان بخشی طبیعی از روتین مراقبت از پوست خود در صبح و عصر استفاده کنید. شب‌ها با مرطوب‌کننده و صبح‌ها کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب را دنبال کنید.

پوست خشک

وقتی پوست خشکی دارید، نگه داشتن رطوبت نام بازی است. بنابراین، قبل از اینکه سرم ویتامین C خود را بمالید، روی پوست مرطوباز سرم های مخصوص پوست خشک استفاده کنید. این یک راه عالی برای دادن دوز اضافی به پوست شما قبل از استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب است.

پوست چرب

پوست‌های چرب ممکن است نگران مات نگه داشتن صورت خود و عدم ایجاد لطافت و درخشندگی باشند. یک سرم مبتنی بر آب را امتحان کنید، که آبرسانی سبک و بدون احساس چربی را ارائه می دهد. پوست بلافاصله نرم تر و صاف تر می شود و به طور مشهودی حجیم به نظر می رسد.

نحوه استفاده از سرم ویتامین C بر اساس نوع پوست

پوست ترکیبی

پوست مختلط نیازهای منحصر به فردی دارد و می تواند احساس کند که دائماً به کار اضافی نیاز دارد - تلاش برای مرطوب نگه داشتن گونه ها و پیشانی خشک در حالی که تلاش برای مات نگه داشتن ناحیه T چرب یک کار تقریبا تمام وقت است. یکی از راه‌های ساده‌تر کردن آن این است که روتین مراقبت از پوست خود را از پای راست شروع کنید. بله منظور ما پاک کننده شماست.

پوست حساس

برای کسانی که پوست حساسی دارند، مهم است که با محصولات مراقبت از پوست خود آشنا باشند - مطمئن شوید که همیشه مواد مکمل را با هم ترکیب می کنید تا از تحریک جلوگیری کنید. از محصول مخصوص پوست حساس استفاده کنید.

  • zahra fadaei
  • ۰
  • ۰

راهنمای گام به گام استفاده از کانسیلر برای صورت

راهنمای گام به گام استفاده از کانسیلر برای صورت : در این مقاله راهنمای گام به گام استفاده از کانسیلر در هر قسمت از صورت را به شما ارائه می دهیم. کانسیلر همه کاره ترین محصول زیبایی است که یک دختر می تواند داشته باشد. از پنهان کردن حلقه‌های تیره و جوش‌ها گرفته تا روشن‌کردن چهره‌تان، یک مجصول قابل اعتماد کانسیلر همه این کارها را انجام می‌دهد.

اما با وجود تمام مزایای فوق العاده آن بسیاری از خانم ها نمی دانند چگونه از این محصول به درستی استفاده کنند یا در نهایت از آن به طور کامل استفاده نمی کنند. اکنون یاد بگیرید که چگونه آن را انجام دهید.

راهنمای گام به گام استفاده از کانسیلر برای صورت

  • ۰
  • ۰

آموزش استفاده از پایه آرایش برای افراد عینکی

آموزش استفاده از پایه آرایش برای افراد عینکی : ممکن است برای بسیاری از افراد عینکی استفاده از آرایش و اعمال آن کار دشواری باشد. در این مطلب به این مشکل خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

پایه آرایش

  • ۰
  • ۰

استفاده از برنزر به عنوان سایه چشم طبیعی

استفاده از برنزر به عنوان سایه چشم طبیعی : ما یک راز کوچک را به شما می دهیم - محصولات آرایش پودری شما مانند سایه چشم، برنزه کننده و رژگونه، بافت پودری یکسانی دارند و تفاوت چندانی با هم ندارند. این بدان معناست که شما می توانید آنها را به جای یکدیگر استفاده کنید و یکی از کم ارزش ترین روش های آرایش استفاده از برنزر به عنوان یک سایه چشم خنثی است. سایه چشم خنثی و برنز کننده اشتراکات زیادی دارند، هر دو پودرهایی با رنگ برهنه هستند که هدفشان افزایش ابعاد و ایجاد سایه است.

سایه برنزی شما یک سایه بی‌نظیر از سایه‌های خنثی است، زیرا می‌دانید که با رنگ پوست شما مطابقت دارد و می‌تواند با تعدادی از ظاهرهای مختلف مطابقت داشته باشد.

به‌علاوه، برنزه‌کننده‌ها ظاهری طولانی دارند که آن‌ها را به یک بوم عالی برای سایه چشم‌های پررنگ تبدیل می‌کند – یک انگشت کشیدن روی درب، ساده‌ترین ظاهر آرایش تک رنگ را ایجاد می‌کند. پیش از این، نحوه استفاده از برنزر به عنوان یک سایه چشم خنثی و بهترین نکات برای استفاده از آن را بیاموزید.

نحوه استفاده از برنزر به عنوان سایه چشم

استفاده از برنزر به عنوان سایه چشم بسیار ساده است، اما برای استفاده طولانی مدت از مواردی وجود دارد که باید از آن اجتناب کنید. هنگام استفاده از برنزر به عنوان سایه چشم، این نکات را بررسی کنید.

استفاده از برنزر به عنوان سایه چشم طبیعی

  • ۰
  • ۰

نکات ساده در مورد پرپشت شدن ابرو با آرایش

نکات ساده در مورد پرپشت شدن ابرو با آرایش : ابروها یکی از مهم ترین ویژگی های صورت شما هستند که چهره شما را مشخص می کنند و چشم های شما را جذاب می کنند. از هر مشهور یا مدلی در مورد پنج محصول آرایشی که هرگز بدون آنها خانه را ترک نمی کنند، بپرسید، و مداد ابرو همیشه بخشی از این لیست خواهد بود.

حتی زمانی که بدون آرایش را انتخاب می کنید پر کردن ابروها ضروری است. اگر ابروهای پرپشتی داشته باشید دانستن چند نکته و ترفند برای تقویت آنها هرگز ضرری ندارد. این نکات را برای بهترین شکل طبیعی ابرو با دو رخ همراه باشید.

نکات ساده در مورد پرپشت شدن ابرو با آرایش

ابروهای ضخیم طبیعی اکنون ترند هستند. ابروهای بسیار مشکی، مشخص یا به نظر دیگر محبوب نیستند. بنابراین بهتر است سعی نکنید شکل ابروی خود را خیلی متفاوت از آنچه قبلا دارید، درآورید.

پیشنهاد می کنیم شکل اصلی ابروی خود را به عنوان پایه در نظر بگیرید، سپس تصمیم بگیرید که چه نوع ابرویی با آرایش امروزی شما مطابقت دارد، ابروهای خود را با رنگدانه پر کنید، کمی آنها را با کانسیلر فرم دهید سپس اصلاح کنید.

  • ۰
  • ۰

آرایش مناسب برای مجلس | نمونه آرایش مجلسی

آرایش مناسب برای مجلس | نمونه آرایش مجلسی : فصل عروسی و پارتی نزدیک است، و اجازه دهید یک چیز را به درستی درک کنیم - رویدادها ممکن است بیایند و بروند، اما یک شب عروسی بر همه آنها حکومت می کند. بنابراین شما باید بهترین ایده های آرایش مجلسی را به دست آورید زیرا نمی خواهید هیچ آرایش بد با آن ظاهر جشن برگزار کنید.

چه یک حرفه ای بدون آرایش باشید و چه یک شاهزاده خانم جسور و نامرغوب، آرایش مجلسی شما باید عالی باشد. مهم نیست که چه رنگی، لباس یا رنگ پوست شما چه رنگی است، اگر برای تیپ شبانه خود تلاش می کنید، ما به شما کمک می کنیم.

اگر می‌خواهید خوش‌رنگ و جذاب باشید یا ظاهر ساده‌ای را امتحان کنید این مقاله برخی از ایده‌های پرطرفدار را برای روشن‌تر کردن شب مجلسی‌تان فهرست می‌کند. بنابراین خود را آماده کنید.

آرایش مناسب برای مجلس | نمونه آرایش مجلسی

  • ۰
  • ۰

چگونه برس مو را تمیز کنیم؟

چگونه برس مو را تمیز کنیم؟ : ما اولین کسانی هستیم که می گوییم تمیز کردن می تواند نوعی کشش باشد. از تمیز کردن برس‌های آرایشی گرفته تا تمیز کردن ابزارهای حالت دهنده گرما، به نظر می‌رسد فهرستی بی‌پایان از چیزهایی وجود دارد که باید به طور منظم صابون شوند و تمیز شوند. و در حالی که افزودن یک آیتم به لیست کارهایتان ایده آل نیست، ممکن است بخواهید برس موی خود را به آن لیست اضافه کنید.

اگر به زندگی خود ادامه می‌دهید و نمی‌دانید چگونه یک برس مو را تمیز کنید، یا فکر می‌کنید غیرضروری است، وقت آن است که آن را تغییر دهید. در زیر، آنچه را که باید در مورد نحوه تمیز کردن یک برس مو بدانید را به اشتراک می‌گذاریم، به‌علاوه یک آموزش آسان و سه مرحله‌ای که باعث می‌شود برس مو شما تقریباً جدید به نظر برسد.

چگونه یک برس مو را تمیز کنیم؟

یک برس موی کثیف می تواند کثیفی، روغن ها و تجمع محصولات را در خود جای دهد، که اگر آن را از بین رشته های خود قرار دهید، می تواند موهای شما را کدر، صاف و چرب کند. نیازی به گفتن نیست که تمیز کردن برس مو مهم است، اما این سوال پیش می آید که چگونه می توان یک برس مو را عمیق تمیز کرد؟ هشدار اسپویلر - بسیار آسان است.

چگونه برس مو را تمیز کنیم؟

  • ۰
  • ۰

سرامید چیست؟ چه تاثیری برروی پوست میگذارد؟

سرامید چیست؟ چه تاثیری برروی پوست میگذارد؟ : هنگامی که به برنامه منظم مراقبت از پوست صبح و عصر خود می پردازید، احتمالاً به این فکر نمی کنید که واقعاً پوست شما از چه چیزی تشکیل شده است. بر اساس مطالعه ای که در مجله تحقیقات پزشکی هند انجام شده است، به عنوان بزرگترین اندام شما، سد پوست شما برای محافظت از شما در برابر عوامل خارجی مانند عفونت ها، مواد شیمیایی و آلرژن ها بسیار مهم است. اما در واقع چه چیزی سد پوست را تشکیل می دهد؟ اینجا جایی است که احتمالاً کلمه سرامیدها را شنیده اید. امروز، ما در حال بررسی همه چیزهایی هستیم که سرامیدها هستند: اینکه چه هستند، چگونه به حفظ پوست خشک و خطوط ظریف و چین و چروک کمک می کنند، و چگونه سطح سرامید و پوست خود را سالم نگه دارید.

سرامیدها چیست؟

در پاسخ به سوال سرامید چیست؟ چه تاثیری برروی پوست میگذارد؟ به عبارت ساده، سرامیدها لیپیدها (مولکول های چربی) در پوست هستند که به حفظ سطح رطوبت پوست کمک می کنند، طبق تحقیقات منتشر شده در مجله آمریکایی بالینی پوست. آنها در سد پوستی وجود دارند که به محافظت از شما در برابر دنیای بیرون کمک می کند. طبق مجله بالینی و زیبایی پوست، تقریباً نیمی از لیپیدهای بین سلولی در پوست شما سرامیدها هستند. اما آنها دقیقا چه هستند؟ آکادمی پوست آمریکا (AAD) بیان می کند که سرامیدها لیپیدهای طبیعی در پوست هستند که به عنوان تنظیم کننده آب عمل می کنند.

در مورد آن فکر کنید: از آنجایی که هدف اصلی هر روال مراقبت از پوست جامد، آبرسانی به پوست و مرطوب نگه داشتن آن است، بسیار منطقی است که چرا سرامیدها بسیار مهم هستند! متأسفانه، با افزایش سن، مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی (NCBI) بیان می کند که تعداد زیادی از سرامیدهایی که بدن ما تولید می کند کاهش می یابد و در نتیجه، پوست خشک به نظر می رسد و چین و چروک ها شروع به ایجاد می کنند. از دست دادن یا عدم تعادل سطوح سرامید می تواند در هر سنی اتفاق بیفتد، با این حال، و تعداد کمتر سرامید می تواند منجر به برخی بیماری های پوستی ناخواسته شود.

سرامید چیست؟ چه تاثیری برروی پوست میگذارد؟

بیشتر بخوانید: فواید لاکتیک اسید بر روی پوست

چرا سرامیدها مهم هستند؟

ما قبلاً به اهمیت سرامیدها اشاره کرده ایم، اما بیایید بیشتر به آن بپردازیم. آیا تا به حال از بروز اگزما رنج می برید؟ آیا سابقه شعله ور شدن روزاسه دارید؟ اگرچه دانشمندان هنوز در مورد سد پوستی و سرامیدها بیشتر می آموزند، طبق مجله آمریکایی درماتولوژی بالینی، اکثر اختلالات پوستی مانند اگزما و روزاسه کاهش سطح کل سرامید را نشان داده اند.

چگونه می توانید سطوح سرامید خود را دوباره پر کنید؟

آیا متقاعد شده اید که باید سرامیدهای بیشتری را به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنید؟ تحقیقات مجله آمریکایی درماتولوژی بالینی تایید کرده است که استفاده از محصولات حاوی سرامید می تواند به پر کردن سطوح سرامید در پوست و حفظ یک سد محافظ پوست کمک کند. AAD به طور خاص توصیه می کند که بیماران مبتلا به روزاسه، که عموماً پوست حساس تری دارند، باید از مرطوب کننده های حاوی لیپیدهایی مانند سرامیدها برای کمک به بهبود سد پوستی آسیب دیده خود استفاده کنند. به گفته NCBI، استفاده از مرطوب کننده های حاوی سرامید نیز می تواند به بهبود اگزما کمک کند. به طور مشابه، تحقیقات مجله پوست‌شناسی زیبایی و بالینی نشان داده است که مرطوب‌کننده‌های حاوی سرامید می‌توانند در بهبود آکنه نیز مفید باشند.

سرامید چیست؟ چه تاثیری برروی پوست میگذارد؟

بیشتر بخوانید:فواید هیالورونیک اسید برای پوست

چگونه محصولات سرامید مناسب را برای استفاده پیدا کنید؟

ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید – و نه، شما نیازی به نسخه پزشک پوست خود ندارید (اگرچه اگر از هر یک از بیماری‌های پوستی فوق‌الذکر رنج می‌برید، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید). دفعه بعد که در راهروهای داروخانه جستجو می کنید، به لیست مواد تشکیل دهنده محصولات نگاه دقیق تری بیندازید. همانطور که تحقیقات ذکر شده نشان می دهد، اکثر مطالعات انجام شده بر روی سرامیدهای پوست تا به حال نشان داده اند که مرطوب کننده های بدن و صورت مفیدترین محصولاتی هستند که می توان در هنگام تلاش برای جبران سطوح سرامید از آنها استفاده کرد. اکثر مرطوب‌کننده‌های صورت و بدن که حاوی سرامید هستند، به این عنوان برچسب‌گذاری شده‌اند و اغلب برای افرادی که پوست حساسی دارند به بازار عرضه می‌شوند. طبق گفته NCBI، بسته بندی محصول ممکن است به این نکته توجه داشته باشد که فرمول ها می توانند به بهبود و حفظ سد پوست و افزایش سطوح حفظ رطوبت پوست کمک کنند.

سخن آخر: 

امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد. می توانید در مطلب بعدی نیز همراه ما باشید: تفاوت رتینول و رتینوئید چیست؟

  • zahra fadaei
  • ۰
  • ۰

نکات آرایشی برای پوست های چرب

نکات آرایشی برای پوست های چرب " مراقبت از پوست با آرایش مقابله با پوست چرب می تواند چالش برانگیز باشد. در کنار انتخاب محصولات خاص برای این نوع پوست خاص، باید حواستان به بهترین آرایش برای پوست چرب باشد. شما دوست ندارید آرایش خود را در پایان روز ببینید که از روی صورتتان می لغزد و شبیه به هم ریخته به نظر می رسد.

پوست چرب ,چرب می شود و درخشش اضافی از آن نفوذ می کند. اگر این نوع پوست را دارید، باید به دنبال محصولات آرایشی با ماندگاری طولانی و مقاوم در برابر لک باشید که ظاهری مات به شما بدهد. به ادامه بروید تا بهترین آرایش برای پوست های چرب را بیابید!

نکات آرایشی برای پوست های چرب

چگونه قبل از شروع آرایش پوست چرب را آماده کنیم؟

کلید داشتن پوستی زیبا با آماده‌سازی کامل پوست آغاز می‌شود. هنگامی که ارزش این روال ساده را درک کردید، متوجه خواهید شد که برای رفع تمام آن «وضعیت‌های» مختلفی که پوستتان با آن مواجه می‌شود، به آرایش زیادی نیاز ندارید. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

1. پاکسازی، تقویت و مرطوب کردن

این باید با یک تونر پیگیری شود. در مرحله بعد، صورت خود را با یک کرم یا لوسیون با فشار دادن آن روی پوست خود مرطوب کنید. بهتر است از یک مرطوب کننده بدون روغن استفاده کنید.

نکات آرایشی برای پوست های چرب

3. پرایمر 

برای کنترل سبوم، پرایمر ضروری است. این نه تنها به کنترل تولید چربی کمک می کند و پوست شما را صاف تر نشان می دهد، بلکه به عنوان چسب برای نگه داشتن آرایش شما برای ساعت های طولانی عمل می کند. همچنین، زیرسازی آرایش شما در وسط روز ناپدید نخواهد شد. 

نحوه استفاده از آرایش برای پوست های چرب

هنگامی که آماده سازی پوست خود را به پایان رساندید، وقت آن است که آرایش خود را انجام دهید . ترفند استفاده از محصولات با کیفیتی است که برای مات کردن پوست شما طراحی شده اند. برای مبارزه با درخشش و چربی در طول روز به دنبال آرایش بدون چربی و ماندگار باشید.

آنچه شما نیاز دارید

تونر
پرایمر
بیوتی بلندر
پودر فیکس و کانسیلر
اسپری فیکس

آموزش آرایش برای پوست های چرب

این مراحل ساده را دنبال کنید و به آرایشی برسید که در طول روز بی عیب به نظر برسد.

نکات آرایشی برای پوست های چرب

1. زیرسازی خود را بزنید

هنگامی که پوست خود را آماده کردید و پرایمر خود را به کار بردید زمان آن است که زیرسازی را انجام دهید. از فرمولی استفاده کنید که به مات شدن پوست شما کمک می کند.

در تمام طول روز بدون محو شدن یا لکه شدن، حتی در گرمای سوزان دوام می آورد. از یک بیوتی بلندر برای استفاده از محصول استفاده کنید و مطمئن شوید که فقط یک لایه واقعا نازک روی آن قرار می‌دهید.

2. کانسیلر

اگر نگرانی هایی مانند حلقه های تیره زیر چشم ، قرمزی یا لک دارید، کمی کانسیلر را روی نواحی مشکل دار بزنید و با استفاده از اسفنج ترکیبی خود آن را به خوبی ترکیب کنید.

نکات آرایشی برای پوست های چرب

3. پودر فیکس

با اسفنج مرطوب مستقیماً به پودر بروید و آن را به آرامی با زدن آن روی تمام صورت خود بزنید. پس از انجام این کار، به آرامی با یک براش پودر روی تمام نواحی بچرخانید تا محصول به خوبی ترکیب شود.

پودر فیکس

5. بقیه آرایش خود را تمام کنید

با یک رژگونه یا برنزه مات، مقداری سایه چشم و خط چشم و کمی رژ لب برای تکمیل ظاهر خود وارد شوید.

نکات: ترفندهای آرایشی برای پوست های چرب

اکنون که ایده ای در مورد نحوه آرایش کردن در هنگام مبارزه با پوست چرب دارید و از چه محصولاتی می توانید استفاده کنید، در اینجا مجموعه ای از نکات و ترفندها وجود دارد که برای همیشه مفید خواهند بود!

ما قبلاً بر اهمیت استفاده از پرایمر برای صورت خود تأکید کرده ایم. اگر پلک‌های چرب دارید، برای علاقه به سایه چشم، آن‌ها را با محصولی که مخصوص پلک‌های شما طراحی شده است، استفاده کنید.

این مرحله نه تنها پایه ای عالی برای سایه شما ایجاد می کند، بلکه از چروک شدن و محو شدن آن در طول روز نیز جلوگیری می کند.

هنگامی که پوست چرب دارید متخصصان پوست توصیه می کنند که دو تا سه بار در هفته لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوست از بین برود و تولید چربی اضافی کنترل شود.

ترفندهای آرایشی

افسانه های پوست چرب

مشکلات پوست چرب واقعاً شدید است. کسی که پوست چرب دارد می داند که حفظ آن چقدر چالش برانگیز است. با این حال مردم فرضیات و تصورات غلط بی پایانی در مورد پوست چرب دارند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم افراد با این نوع پوست را نگران می کند.

اما نگران نباشید ما لیستی از افسانه های پوست چرب را در زیر جمع آوری کرده ایم که می تواند هوای اطراف این نوع پوست را پاک کند. 

هر پوستی متفاوت است و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند بنابراین ترفندی که باعث می شود پوست چرب خود را به آرایش نگه دارید، این است که پوست را به روشی درست آماده کنید و بهترین آرایش را برای پوست های چرب انتخاب کنید.

به جای استفاده از محصولات خشک کننده روی پوست، از محصولاتی استفاده کنید که تولید چربی را کنترل می کنند.

نکات و ترفندهایی که در مقاله مورد بحث قرار گرفته اند به شما کمک می کنند تا پوست را به روشی درست آماده کنید و آرایش را برای تمام روز دست نخورده نگه دارید. بنابراین آنها را امتحان کنید و ما مطمئن هستیم که پوست شما آن را دوست خواهد داشت!

افسانه های پوست چرب

سوالات متداول

کدام برند آرایش برای پوست های چرب بهتر است؟

اکثر برندهای آرایشی این روزها به انواع پوست ها پاسخ می دهند. آنها دارای خطوط تولید متفاوتی هستند که مناسب انواع پوست های چرب، خشک یا مختلط و نگرانی های مرتبط با آن است.

آیا کرم پودر برای پوست های چرب بهتر است؟

بله، آنها به جذب روغن و رطوبت اضافی کمک می کنند و ظاهری مات و صاف به شما می دهند. آنها همچنین برای پوست های مستعد آکنه مفید هستند.

آیا آرایش کرمی برای پوست های چرب خوب است؟

آرایش کرمی ژل مانند ممکن است برای پوست های چرب به خوبی کار کند به شرطی که غیر کومدون زا و ضد حساسیت باشند.

کدام تونر برای پوست های چرب بهتر است؟

تونرهای حاوی، اسید سالیسیلیک و اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHAs) به خوبی به زیبایی پوست های چرب کمک می کنند.

پودر فیکس برای پوست چرب بهتر است؟

پودرهای شل برای پوست‌های چرب بهتر هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را به راحتی دوباره استفاده کرد تا درخشش را در طول روز جذب و مات کنند. پودر فیکس برای استفاده هدفمند در انواع پوست های مختلط یا معمولی مناسب تر است.

  • zahra fadaei