2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

۱۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تصاویری از جدیدیترین مدل شینیون مادر داماد 1401

تصاویری از جدیدیترین مدل شینیون مادر داماد 1401 : شینیون ها برای زمان خاصی نیستند و همیشه شیک و باشکوه به نظر می رسند، بنابراین برای هر مدل لباس عروسی مناسب هستند. نکته مهم این است که آنها می توانند با همه مدل های مو از نازک و صاف تا ضخیم و موج دار شینیون شوند.

تصاویری از جدیدیترین مدل شینیون مادر داماد 1401

جدیدیترین مدل شینیون 1401تصاویری از جدیدیترین مدل شینیون مادر داماد 1401

  • ۰
  • ۰

راه حل هایی برای رفع ۳ مشکل در هوای گرم

راه حل هایی برای رفع ۳ مشکل در هوای گرم : با افزایش دما، احتمال پف کردن مو، آفتاب سوختگی و اضافه کردن بوی عطر افزایش می یابد. در اینجا، چهار راه حل گام به گام که برای غلبه بر گرما فوق العاده است را به شما معرفی میکنیم.

وزی مو:

روزهای گرم‌تر ممکن است موهای شما وز شده و در آن زمان متوجه خواهید شد که اندازه مدل مویتان سه برابر شده است. ۳ راه حل زیر را امتحان کنید:

راه حل هایی برای رفع ۳ مشکل در هوای گرم

  • ۰
  • ۰

8 ترفند زیبایی برای افراد بی حوصله

8 ترفند زیبایی برای افراد بی حوصله: افرادی زیادی ممکن است به علت مشغله زیاد و عدم وقت حوصله ی کافی برای آرایش یا رسیدگی به پوست و مو را نداشته باشند . با توجه به آنکه مراقبت از پوست و مو بسیار مهم و حیاتی است ما در این مطلب 8 ترفند برای زیبایی را آورده ایم که حتی با وجود بی حوصلگی بازهم بتوانید به پوست و موی خود برسید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانیم: چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

1. کمتر اصلاح کنید ( با روغن بچه )

داشتن همیشگی پاهای صاف یکی از دغدغه های افراد است. اما آیا میشود هرروز پاهای خود را اصلاح کرد؟ خیر. یکی از بدترین قسمت های اصلاح، رشد مجدد موها است. با تعویض فرمول معمول (آب + کرم موبر یا شستشوی بدن) با روغن بچه روند اصلاح را به تاخیر بیندازید. به نظر می رسد که موی ساق پا کندتر از زمانی که از کرم موبر و آب استفاده می کنید رشد می کند، و از آنجایی که روغن بچه روی تیغ شما راحت تر است، متوجه خواهید شد که مجبور نخواهید بود آن را مرتباً تعویض کنید.

8 ترفند زیبایی برای افراد بی حوصله

  • ۰
  • ۰

چند روش ساده برای جوانسازی صورت خانم ها

چند روش ساده برای جوانسازی صورت خانم ها: وقتی متوجه چین و چروک های صورت خود می شویم فکر می کنیم برای از بین بردن آن باید هزینه زیادی بپردازیم اما بدون پول و فقط با ورزش می توان آن را برطرف کرد.

ساخت عضلات صورت یا ورزش صورت به انعطاف پذیری پوست کمک می کند و همچنین جریان خون را افزایش می دهد و پف صورت را از بین می برد و همچنین این تمرینات باعث بهبود ویژگی های خوب صورت می شود.

پزشکان به این نتیجه رسیدند که در یک آزمایش 20 هفته ای که شامل 16 زن بین 40 تا 65 سال بود همه شرکت کنندگان تمرینات مخصوص پیشانی، ابروها، چشم ها، دهان و گردن را انجام دادند و پس از آن زمان مشخص شد. این تمرینات پوست صورت را بهبود می بخشد و علائم پیری را کاهش می دهد. که امروز در ورزش و تناسب اندام به شما ارائه خواهیم داد.

چند روش ساده برای جوانسازی صورت خانم ها

  • ۰
  • ۰

چطور بفهمیم رنگ پوست سبزه و یا زیتونی داریم؟

چطور بفهمیم رنگ پوست سبزه و یا زیتونی داریم؟ آرایش روی پوست سبزه و زیتونی ممکن است کمی سخت باشد. زیرا اکثر افراد این رنگ پوست زیبا و جذاب را با رنگ پوست طبیعی اشتباه می گیرند; اما رنگ پوست زیتونی و سبزه ترکیبی عالی و منحصر به فرد از رنگ های لطیف زرد، سبز و خاکستری است که جذابیت فوق العاده ای برای چهره خانم ها ایجاد می کند. به همین دلیل است که یافتن رنگ های مناسب برای لوازم آرایشی که رنگ پوست سبز و زیتونی را تکمیل می کند بسیار سخت است.

اگر در یافتن رنگ های جذاب و عالی برای پوست زیتونی و سبزه خود مشکل دارید نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم مطالبی که در این مطلب از 2 رخ  آماده کرده ایم شامل رنگ ها و محصولاتی است که مطمئنا رنگ پوست شما را زیباتر و جذاب تر می کند. پس با ما همراه باشید تا با بهترین راهنمای آرایش پوست سبز و زیتونی بیشتر آشنا شوید.

چطور بفهمیم رنگ پوست سبزه و یا زیتونی داریم؟

  • ۰
  • ۰

برجستگی ها و خارش های پوست چه میخواهند به شما بگویند

برجستگی ها و خارش های پوست چه میخواهند به شما بگویند: خارش ها و زخم هایی که در نقاط مختلف بدن ایجاد میشوند نشانه ی حساسیت و گاها مشکلات داخلی است که باید به آنها توجه ویژه داشت .بعضی از این حساسیت ها به علت نوع جنس لباس است. اگر شما هم دچار حساست های پوستی هستید به شما پیشنهاد میکنیم در این مطلب با ما همراه باشید.

برجستگی ها و خارش های پوست چه میخواهند به شما بگویند

  • ۰
  • ۰

راهنمای مبتدیان برای اصلاح ابرو

راهنمای مبتدیان برای اصلاح ابرو: فرم دادن به ابروها در خانه می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما راه هایی وجود دارد که میتوانید با آنها به سادگی فرم ابروهای خود را بدست آورید. ابروهایی که به درستی مرتب شده اند می توانند تفاوت بزرگی در ظاهر کلی شما ایجاد کنند و به فرم دهی صورت و تعادل ویژگی های کلی شما کمک کنند. در این مقاله یا راهنمایی مبتدیانن برای کشیدن ابرو در خدمت شما هستیم.

بیشتر بخوانیم: آموزش کشیدن ابرو با مداد و سایه + تصاویر

مرحله اول: پاکسازی صورت

ابزارهای مناسب پایه و اساس هر ابروی خوبی هستند . به یک مداد ابرو، موچین های استیل ضد زنگ مورب، یک برس قرقره دار، و یک جفت قیچی ابرو کوچک و تیز نیاز دارید. یکی دیگر از مواردی که ممکن است بخواهید آماده داشته باشید، کمپرس‌های سردی است که با خیساندن حلقه‌های پنبه‌ای یا حوله‌های کاغذی نرم در آب و سرد کردن آن‌ها در یخچال درست کرده‌اید.

یک مرحله قبل از شروع فرم دادن به ابروها : صورت خود را بشویید. پاک‌سازی هر گونه آرایش و باقی‌مانده محصولات مراقبت از پوست را که ممکن است چسبیدن موچین به موهای ریز ابرو را سخت‌تر کند، پاک می‌کند.

راهنمای مبتدیان برای کشیدن ابرو

  • ۰
  • ۰

چگونه بدون آرایش چشمانی زیبا داشته باشیم؟

چگونه بدون آرایش چشمانی زیبا داشته باشیم؟ راه های زیادی وجود دارد که به چشمان شما کمک می کند بدون هیچ آرایشی به بهترین شکل ممکن دیده شوند. از خواب کافی گرفته تا دوری از سیگار و الکل، بسیاری از این پیشنهادات برای سلامتی و داشتن پوستی زیباتر به طور کلی مفید هستند. به خاطر داشته باشید که بیشتر چشمان ما به دلیل محیط و ژنتیک به همان شکلی هستند که می بینید، بنابراین تعداد محدودی از راه ها برای متفاوت کردن چشمان شما وجود دارد . نکاتی که در این مقاله آمده اند راه هایی هستند برای زیبایی چشم بدون آرایش که می توانند به زیبایی طبیعی چشم ها کمک کنند.

به اندازه کافی بخوابید.

یکی از دلایل اصلی سیاهی زیر چشم افراد کم خوابی است. مطمئن شوید که هشت ساعت بدون وقفه میخوابید. اتاق خواب خود را تاریک نگه دارید تا راحت بخوابید .

چگونه بدون آرایش چشمانی زیبا داشته باشیم؟

  • ۰
  • ۰

روشن کردن مو در خانه بدون دکلره

روشن کردن مو در خانه بدون دکلره: در حالی که محصولات زیادی در بازار وجود دارد که برای روشن کردن مو طراحی شده اند، برخی از آنها حاوی مواد شیمیایی مضری هستند که به طور بالقوه می توانند به موهای شما آسیب برسانند.
درعوض، ممکن است بخواهید موهای خود را با استفاده از محلول های طبیعی ساخته شده از محصولاتی که می توانید به راحتی در خانه یا فروشگاه های مواد غذایی محلی پیدا کنید، روشن کنید.
فقط به خاطر داشته باشید که گزینه های بدون سفید کننده اثر روشن کننده چشمگیری به شما نمی دهند. نتایج ظریف خواهد بود و رنگ تن گرم خواهد بود. اگر می خواهید ظاهری دراماتیک تر یا رنگ بلوند سرد داشته باشید، باید به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید.

بیشتر بخوانیم: پرطرفدارترین ترندهای رنگ موی سال 1401

آب لیمو را به عنوان روشن کننده امتحان کنید.

این روش فقط برای موهایی که رنگ نشده اند کاربرد دارد. به نظر می رسد آب لیمو یکی از محبوب ترین روش ها برای روشن کردن موها بدون دکلره باشد.

اگر آن را روی تمام موهای خود بمالید یا اگر آن را فقط در برخی از قسمت های انتخابی اعمال کنید، یک اثر روشن کننده ظریف ایجاد می کند. برای این کار باید از آب لیمو خالص استفاده کنید.

روشن کردن مو در خانه بدون دکلره

  • ۰
  • ۰

آیا روش های جلوگیری از وز مو را میدانید؟

آیا روش های جلوگیری از وز مو را میدانید؟ : شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که از خود بپرسید چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم؟ وز شدن موها زمانی که موهایتان را صاف کرده باشید و در محیطی مرطوب قرار بگیرید، ناراحت کننده تر است وز شدن مو به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه بیشتر با این موضوع اشنا خواهیم شد.

به عنوان مثال برخی از عوامل مربوط به استفاده از مواد شیمیایی نامناسب و برخی دیگر ریشه در ژنتیک هر فرد دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم راه های جلوگیری از ریزش مو را بررسی کنیم تا بتوانید موهایی سالم و زیبا داشته باشید. اگر شما هم از وز شدن موهای ناراحت هستید با مجله 2 رخ  همراه باشید.

آیا روش های جلوگیری از وز مو را میدانید؟