2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

  • ۰
  • ۰

آموزش سم زدایی از مو

آموزش سم زدایی از مو

آموزش سم زدایی از مو : در حالی که ممکن است با هیاهویی که در مورد سم زدایی و محصولات مراقبت از پوست وجود دارد آشنا باشید، یک روند سم زدایی جدید وجود دارد که در دنیای زیبایی ظاهر زیادی پیدا کرده است. اکنون همه چیز در مورد سم زدایی مو است. در این مطلب به شما می آموزیم چگونه می توانید موهای خود را سم زدایی کنید.

سم زدایی مو چیست؟

سم زدایی مو به چه معناست؟ در مورد سم زدایی مو، ما در مورد فرآیند از بین بردن کثیفی، چربی و تجمع محصولات از تارهای شما با یک شامپو و نرم کننده سم زدا صحبت می کنیم و به شما یک یال با طراوت و احیا می دهد. در حالی که ممکن است فکر کنید محصولات مراقبت از موی زیادی وجود دارند که برای تمیز کردن تارها و پوست سر شما کار می کنند سم زدایی مو همه چیز را برای تمیز کردن عمیق تر و کامل تر که ناخالصی های شامپو و نرم کننده های سنتی را از بین می برد، یک قدم جلوتر می برد. محصولات سم‌زدایی پوست سر نیز توجه بیشتری به پوست سر شما دارند، جایی که احتمالاً مقدار زیادی از این تجمعات متمرکز می‌شوند.

شامپو سم زدا با موهای شما چه می کند؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شامپوی سم زدایی یک مرحله از شامپوهای سنتی است. برای پاکسازی فوق العاده عمیق، تجمع محصول، کثیفی، روغن و ناخالصی ها را از موهای شما پاک می کند. ناگفته نماند، همچنین برای سم زدایی پوست سر کار می کند، که می تواند به پاک کردن پوسته ها و سلول های مرده پوست که موهای شما را سنگین می کند، کمک کند. در نتیجه، بقیه محصولات مراقبت از موهای شما بهتر می توانند به تارهای شما نفوذ کنند و همانطور که در نظر گرفته شده اند عمل کنند و موهای سالم تری داشته باشید.

آموزش سم زدایی از مو

چگونه موهای خود را سم زدایی می کنید؟

آیا آماده اید که فواید سم زدایی مو را برای خودتان تجربه کنید؟ روال گام به گام ما را در زیر دنبال کنید تا به شما کمک کند نحوه سم زدایی مو را به روش صحیح بیاموزید.

مرحله شماره 1: موهای خود را خیس کنید

قبل از شروع فرآیند سم زدایی مو، مطمئن شوید که تارهای شما خوب و مرطوب هستند. به خاطر داشته باشید، شما می خواهید آب داغ را برای جلسه شستشو خود حذف کنید. آب بسیار داغ می تواند روغن های طبیعی مو را از بین ببرد و تارهای خشکی برای شما ایجاد کند. در حالی که ممکن است به دنبال خلاص شدن از شر چربی های اضافی باشید، این روغن های طبیعی قرار نیست به طور کامل از بین بروند. آن را ایمن بازی کنید و از آب ولرم استفاده کنید تا از سم زدایی موهای خود نهایت استفاده را ببرید.

آموزش سم زدایی از مو

مرحله شماره 2: شامپو را روی موهایتان ماساژ دهید تا کف ایجاد شود

هنگامی که تارهای شما کاملاً با آب ولرم اشباع شدند، به شامپو سم زدایی مو که در بالا اشاره کردیم برسید. شامپو را روی موهای خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کف غلیظی ایجاد شود. رشته های خود را کاملاً بشویید و برای مرحله بعدی آماده هستید.

بیشتر بخوانید: کاربرد دایمتیکون در مراقبت از پوست و مو

مرحله شماره 3: مرطوب کننده استفاده کنید

پس از شامپو کردن، مهم است که تارهای خود را با رطوبت تامین کنید. نرم کننده سم زدایی موی مربوطه را روی تارهای خود بمالید، مطمئن شوید که روی قد وسط و انتهای مو تمرکز کنید. بگذارید یک تا دو دقیقه قبل از آبکشی روی موهایتان بماند.

آموزش سم زدایی از مو

مرحله شماره 4 : اجازه دهید موهایتان در هوا خشک شود

از آنجایی که هدف سم زدایی مو این است که به موی لطافت بیشتری بدهد، هوشمندانه است که وسایل گرمایشی خود را پشت سر بگذارید (حداقل برای یک روز) و اجازه دهید تارهایتان در هوا خشک شوند. این نکته یک راه عالی برای حفظ فرم تارهایتان است، این نکته به شما کمک می‌کند آسیب‌دیدگی را در طول زمان کاهش دهید، که با ظاهر و احساس کلی موهایتان کمک زیادی می‌کند.

 

  • ۰۲/۰۲/۲۰
  • zahra fadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی