2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

۱۷ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چطور لاک خشک شده را رقیق کنیم تا به حالت اول در بیاید؟

چطور لاک خشک شده را رقیق کنیم تا به حالت اول در بیاید؟ اکثر خانم ها حداقل یک بار مشکل خشک شدن لاک را تجربه کرده اند. لاک یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی است که برای تزیین و جذابیت ناخن استفاده می شود. لاک در رنگ ها و مواد متنوعی موجود است و این تنوع باعث می شود که هر فرد علاقه مند به لاک تعداد زیادی از این لوازم آرایشی را در خانه نگه دارد.

تعداد زیاد لاک ها و عدم استفاده از همه آنها در دراز مدت باعث غلیظ و یا خشک شدن لاک ها به دلیل ترکیبات خاص آنها می شود این باعث می شود افراد به دنبال راهی برای رقیق کردن لاک ناخن باشند.

همچنین بسته نشدن صحیح در شیشه لاک باعث می شود که لاک به مدت طولانی در معرض هوا قرار گیرد و غلیظ شود. در اینجا چند راه برای تازه کردن لاک ناخن به شما معرفی میکنیم پس تا پایان همراه 2 رخ باشید.

چطور لاک خشک شده را رقیق کنیم تا به حالت اول در بیاید؟

  • ۰
  • ۰

آیا از فواید خوردن سیب برای پوست چیزی میدانید؟

آیا از فواید خوردن سیب برای پوست چیزی میدانید؟ همه ما می دانیم که میوه ها برای بدن بسیار مفید هستند. هر میوه خاصیتی دارد که آن را از سایر میوه ها متمایز می کند. خوردن منظم میوه ها و استفاده از میوه های مختلف برای بدن شروعی جدید است.

میوه ها از سلامت بدن محافظت می کنند؛ پس به هیچ قیمتی از استفاده از میوه های رنگارنگ غافل نشوید. این نکات باید باعث شود که میوه در سبک زندگی ای که برای خود انتخاب کرده اید از جایگاه و احترام خاصی برخوردار باشد. البته اگر می خواهید سبک زندگی و بدنتان سالم باشد.

فواید خوردن سیب برای پوست

آیا از فواید خوردن سیب برای پوست چیزی میدانید؟

  • ۰
  • ۰

چند ترفند آرایشی برای مخفی کردن خستگی صورت

چند ترفند آرایشی برای مخفی کردن خستگی صورت : ترفندهای آرایشی روش هایی هستند که می توانید از آنها برای پوشاندن ایرادات و نواقص صورت خود استفاده کنید. البته لازم نیست برای استفاده از این ترفندها نقصی در صورت خود داشته باشید. بسیاری از افراد نیز از ترفندهای آرایشی برای شاداب جلوه دادن چهره خود استفاده می کنند. این ترفندها زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کنند که صورت شما خسته و کدر باشد.

چند ترفند آرایشی برای مخفی کردن خستگی صورت

  • ۰
  • ۰

معرفی بهترین و معتبر ترین انواع مارک رژلب برای خرید!

معرفی بهترین و معتبر ترین انواع مارک رژلب برای خرید! این روزها آرایش به یکی از ضروری ترین چیزها برای خانم ها تبدیل شده است و به همین دلیل است که اکثر خانم ها کیفی پر از لوازم آرایشی مختلف مخصوصا رژ لب دارند! رژ لب یکی از معدود لوازم آرایشی است که می تواند به تنهایی زیبایی و جذابیتی برای چهره ایجاد کند بنابراین شناخت بهترین برند رژ لب یکی از مواردی است که باید بدانید!

با وجود اینکه برندها و مارک های زیادی در دنیا وجود دارند که به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازند اما رژ لب همه این برندها از کیفیت خوبی برخوردار است آیا مواد به کار رفته در تولید رژ لب در برندهای مختلف یکسان و بی ضرر است؟ چگونه بهترین رژ لب را بخریم؟

برای آشنایی با پاسخ تمامی این سوالات به شما پیشنهاد می کنیم با 2 رخ  همراه باشید، با بهترین برندهای رژ لب دنیا آشنا شوید و نکات مهمی را در خصوص خرید و انتخاب بهترین رژلب بدانید!

معرفی بهترین و معتبر ترین انواع مارک رژلب برای خرید!

  • ۰
  • ۰

آموزش مرحله به مرحله میکاپ جدید حرفه ای 2022

آموزش مرحله به مرحله میکاپ جدید حرفه ای 2022 : آموزش گریم یکی از تخصصی ترین و هیجان انگیزترین مهارت های آرایشگری است جالب اینجاست که هر دهه آموزش حرفه ای گریم کاملا متفاوت است. از دهه 50 و 60 تا 80 و 90. اکنون بیشتر خانم ها آرایش اروپایی را ترجیح می دهند. میکاپ آرتیست های حرفه ای مدل آرایش را با توجه به چهره مشتری انتخاب می کنند.

آموزش مرحله به مرحله میکاپ جدید حرفه ای 2022

  • ۰
  • ۰

روش های خانگی برای تقویت ناخن با انواع روغن

روش های خانگی برای تقویت ناخن با انواع روغن  : ناخن های زیبا جذابیت شما را دو چندان می کند بسیاری از ما واقعا دوست داریم که ناخن های محکم  و زیبا داشته باشیم. اما اگر ناخن های ما به اندازه کافی قوی نباشند و رشد خوبی نداشته باشند چه؟

ضعیف شدن ناخن ها به دلایل مختلفی از جمله استفاده طولانی مدت از لاک ناخن، افزایش سن، پرکاری یا کم کاری تیروئید، پسوریازیس، بیماری ریوی، اگزما، کم خونی، عفونت های قارچی و غیره رخ می دهد.

روش های ساده خانگی برای تقویت ناخن های شما

  • ۰
  • ۰

نکات مهم آرایشی که سلبریتی ها انجام میدهند!

نکات مهم آرایشی که سلبریتی ها انجام میدهند! آرایش کردن ترفندهای خاصی دارد که بدون رعایت این ترفندها هیچ آرایشی زیبا و کامل نخواهد بود. سلبریتی ها همیشه آرایش زیبایی دارند چون نکات مهم یک میکاپ خاص را می دانند و در میکاپ روزانه و مراسم فرش قرمز خود از آن استفاده می کنند.

نکات مهم آرایشی

نکات مهم آرایشی که سلبریتی ها انجام میدهند!نکات مهم آرایشی که سلبریتی ها انجام میدهند!

بسیاری از افراد عادی از این نکات مهم آرایشی آگاه نیستند و همیشه از زیبایی و کامل بودن آرایش این چهره های معروف شگفت زده می شوند. اما راز خاصی وجود ندارد و با رعایت نکات مهم آرایشی می توانید زیبا شوید.

در این مقاله اختصاصی از 2 رخ نکات مهم آرایشی که فقط افراد مشهور از آن مطلع هستند را به شما می گوییم و در ادامه به معرفی لوازم آرایشی گران قیمتی می پردازیم که به توصیه کارشناسان و متخصصان ارزش خرج کردن دارند. همچنین بخوانید» نکات آرایشی مهم براساس فرم صورت

برای درخشندگی بیشتر، کمی روغن به کرم پودر اضافه کنید

روغن های گیاهی فواید زیادی برای پوست دارند، این روغن ها اثر مرطوب کنندگی بالایی دارند و بر خلاف تصور رایج، جوش نمی زنند (به شرطی که سبک باشند، سریع جذب شوند و به آنها حساسیت نداشته باشید)، اما برخی از انواع روغن ها مانند به عنوان روغن درخت چای و روغن جوجوبا نیز اثر ضد التهابی دارد.

نکات مهم آرایشی که سلبریتی ها انجام میدهند!

 

این روزها، همه متخصصان آرایشی توصیه می کنند که روغن های طبیعی سبک را به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. اما مزایای استفاده از این روغن ها به مراقبت از پوست محدود نمی شود. شما نیز می توانید از این روغن ها بهره مند شوید.

برخی از افراد مشهور از جمله لی لی رینهارت چند قطره روغن به کرم پودر آرایش خود اضافه می کنند تا درخشندگی بیشتری به پوست خود ببخشند. این امر به ویژه در مورد زنان با پوست خشک صادق است

بسیار توصیه می شود زیرا از خشک شدن پوست در طول مدت آرایش جلوگیری می کند، اما افراد دیگر نیز می توانند از این روغن ها در کرم پودر خود استفاده کنند و در تصاویر زیباتر و شاداب تر به نظر برسند. روغن آرگان یکی از بهترین روغن های طبیعی برای استفاده برای این منظور است.

نکات مهم آرایشی که سلبریتی ها انجام میدهند!

حرکت صحیح اسفنج یکی از نکات مهم آرایشی است

اسفنج های آرایشی این روزها بسیار محبوب هستند و در همه جا دیده می شوند از این اسفنج ها برای زدن کرم پودر روی صورت و ایجاد سطحی صاف روی پوست استفاده می شود.

البته بازار اسفنج های بی کیفیت و ارزان هم داغ است، اسفنج هایی که کرم پودر را جذب می کنند و تاثیر جالبی روی پوست نمی گذارند.

در هر صورت علاوه بر کیفیت اسفنج، روش استفاده از اسفنج نیز در نتیجه ای که می گیرید بسیار موثر است برای زدن کرم پودر با اسفنج ابتدا باید اسفنج را مرطوب کنید تا آب از آن چکه نکند بلکه رطوبت خاص خود را داشته باشد، این کار نه تنها از جذب کرم پودر جلوگیری می کند بلکه بافت بهتری به آرایش شما می دهد. همچنین بخوانید» نکات آرایشی مهم چشم و ابرو برای مبتدی ها

چگونه با کمک آرایش چشم های درشت داشته باشیم؟

 

اما یکی از مهم ترین نکات آرایشی در استفاده از اسفنج، نوع حرکتی است که به آن می دهید، نباید اسفنج را روی پوست خود بکشید، بلکه باید با برداشتن حرکات و برداشتن و قرار دادن آن، کرم پودر را روی پوست بزنید به سرعت (همراه با کمی حرکت به طرفین). کرم را به صورت به طور یکنواخت پخش کنید.

و یا حذف کردن اسفنج یا براش از آرایش

بسیاری از خانم ها (حتی آنهایی که آرایش حرفه ای انجام نمی دهند) مجموعه کاملی از براش های آرایشی گران قیمت و اسفنج های آرایشی بیوتی بلندر در خانه دارند البته استفاده از این لوازم آرایشی اگر به صورت حرفه ای و درست انجام شود آرایش شما را زیبا و کامل می کند.

نکات مهم آرایشی

اما برای زدن کرم پودر نیازی به استفاده از براش یا اسفنج نیست که هزینه های زیادی را به شما تحمیل می کند و در تمیز کردن و شستن این ابزارها دچار مشکل خواهید شد.

یکی از مهم ترین نکات آرایشی که از سلبریتی ها یاد گرفته ایم، زدن کرم پودر با دست است. هیلی بالدوین (که نام هیلی بیبر را پس از ازدواج با جاستین بیبر انتخاب کرده است)

در مصاحبه ای گفت که آرایشگرش از اسفنج یا براش آرایشی استفاده نمی کند، کرم پودر را روی دستانش می مالد و سپس آن را گرم می کند.

صورت هیلی فشار می آورد. او معتقد است که این کار بافت بسیار طبیعی تری به کرم پودر می دهد و آرایش را براق تر و زیباتر می کند.

این رو هم بخون» ترفند آرایشی برای یک میکاپ شیک و جذاب

از کانسیلر به عنوان پرایمر سایه چشم استفاده کنید

استفاده از کانسیلر در آرایش کاملا مشخص است، شما از این ماده آرایشی برای پوشاندن لکه ها و لکه های تیره صورت استفاده می کنید. در بیشتر افراد، پوست اطراف چشم تیره یا نازک است و سیاهرگ ها مشخص هستند.

این مشکل تنها به زیر چشم خلاصه نمی شود و چنین عیوبی در بالای چشم نیز دیده می شود، بنابراین آرایشگران حرفه ای قبل از سایه زدن از پرایمر سایه برای ایجاد سطحی صاف و آماده استفاده می کنند.

نکات مهم آرایشی

اما کانسیلری که برای صورت و زیر چشم استفاده می شود می تواند به عنوان پرایمر سایه نیز عمل کند. ایوا لونگوریا، چهره شناخته شده دنیای مد و زیبایی، این ترفند را به خوبی بلد است.

او از کانسیلر به عنوان پرایمر سایه چشم هم استفاده می‌کند و به این ترتیب با یک تیر دو نشان می‌زند، هم وقت کمتری را برای آماده سازی آرایش و محو کردن عیوب چهره صرف می‌کند و هم مجبور نیست یک پرایمر سایه نیز خریداری کند. این رو هم بخون» راهنمای استفاده از انواع رنگ کانسیلر برای صورت

با استفاده از فندک مداد چشم و لب را تیره کنید

کشیدن خط چشم کار ساده ای نیست، چه با خط چشم مایع، مدادی یا ژلی. اما این کار با مدادهایی که خیلی نرم نیستند دشوارتر خواهد بود. این بار سلبریتی ها با یک ترفند جالب به کمک شما می آیند.

پادما لاکشمی، مدل و هنرپیشه آمریکایی، از دوران نوجوانی در کلاس‌های خودآرایی شرکت می‌کرد و نکات مهم آرایشی را که در دوران بازیگری و مدلینگ استفاده می‌کرد. او می گوید: «من و دوستان دبیرستانی ام از شعله کبریت برای نرم کردن مداد چشممان استفاده می کردیم.

نکات مهم آرایشی

در آن زمان پول کافی برای خرید مداد چشم نرم نداشتم اما با این ترفند توانستم خط چشم های زیبایی بکشم. البته استفاده از شعله کبریت و فندک نه تنها برای تغییر بافت مدادها نیست، بلکه خاصیت بهداشتی و ضدعفونی کنندگی دارد.

کارلی کلوس مدل سرشناس معتقد است مدادها از جمله مداد چشم و لب چندان بهداشتی نیستند و می توانند حاوی میکروب باشند و می توانید این میکروب ها را با ضربه زدن به دور چشم و لب منتقل کنید. به همین دلیل از همین ترفند برای تمیز کردن رژ لبش استفاده می کند.

نکات مهم آرایشی

لوازم آرایشی و مراقبتی گران قیمت که ارزش خرج کردن را دارد

حتما شما هم محصولاتی را در فروشگاه های لوازم آرایشی دیده اید که قیمت های گزافی دارند، حتی نمی توانید تصور کنید که روزی بخواهید آنها را بخرید، چه برسد به اینکه آنها را بخشی از روند مراقبت روزانه پوست خود کنید.

اما آیا این محصولات و ابزارهای مراقبت از پوست ارزش هزینه را دارند؟ آیا استفاده از آنها تفاوت چشمگیری در زیبایی و سلامت پوست و صورت ما دارد؟

اینها سوالاتی است که در این قسمت به آنها پاسخ خواهیم داد و لوازم آرایشی و مراقبتی نسبتاً گران قیمتی را معرفی می کنیم که ارزش خرید و خرج کردن دارند

✅ کرم های شب غنی که حاوی مرطوب کننده ها، آبرسان‌های قوی  ترکیبات ضد لک و جوان کننده هستند ارزش صرف هزینه را دارند. استفاده منظم از این محصولات تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک و لک و روشن و شادابی پوست دارد البته در انتخاب برند این کرم ها دقت کنید و ترجیحا برای این انتخاب با پزشک خود مشورت کنید.

نکات مهم آرایشی

✅ این روزها انواع سرم های پوستی در بازار لوازم آرایشی لوکس یافت می شود. هر کدام از این سرم ها عملکرد خاصی دارند، برخی خاصیت مرطوب کنندگی دارند، برخی ضد چروک یا ضد لک هستند و برخی برای درمان مشکلاتی مانند آکنه و جوش کاربرد دارند. در هر صورت استفاده از این سرم ها در صورتی که از برندهای معتبر و مورد تایید باشند تاثیر بسزایی در زیبایی پوست شما خواهد داشت.

✅ سرم های دور چشم نیز ارزش این هزینه را دارند، جالب است بدانید که محصولات غلیظ برای دور چشم دیگر چندان محبوبیتی ندارند زیرا باعث ایجاد مشکلاتی مانند ملیا دور چشم می شوند.

در عوض، سرم های مرطوب کننده و ضد چروک، اگرچه گران هستند، اما ارزش این هزینه را دارند زیرا به سرعت جذب می شوند و تاثیر عالی در درمان مشکلات چشمی دارند.

نکات مهم آرایشی

سخن پایانی»

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که توضیح دادیم محصولات ارایشی دارای تنوع بینظیری هستند دقت کنید مراقبت از پوست یکی از فاکتوهای مهم برای داشتن میکاپ شیک و بدون ایراد است چرا که صورت شما جذابیت خاصی پیدا میکند و به عبارتی مصنوعی نمیشود.همچنین میتوانید با کلیک برروی راحت ترین راه موثر برای از بین بردن لک صورت این مقاله را هم بخوانید.نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • zahra fadaei
  • ۰
  • ۰

ساخت چند ماسک خانگی راحت برای منافذ پوست

ساخت چند ماسک خانگی راحت برای منافذ پوست : در تمام قسمت های پوست منافذی وجود دارد که چربی آب و املاح مورد نیاز پوست را تامین می کند. آنها همچنین از ورود مواد مزاحم جلوگیری می کنند. این منافذ مهم و مفید می تواند برای برخی از افراد تهدید کننده زندگی باشد. چگونه؟

با بزرگ شدن بیش از حد منافذ زیبایی صورت را به خطر می اندازد اما خوشبختانه این مشکل نیز مانند اکثر مشکلات راه حلی دارد برای بستن منافذ باز پوست با  ماسک  که در ادامه به شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید تا با دستور چند ماسک خانگی برای منافذ باز پوست آشنا شوید.

ساخت چند ماسک خانگی راحت برای منافذ پوست

  • ۰
  • ۰

راهنمای استفاده از انواع رنگ کانسیلر برای صورت

راهنمای استفاده از انواع رنگ کانسیلر برای صورت : بیش‌تر افراد وقتی آرایشی جذاب با طراحی‌های زیبای لب، سایه‌های مسی و حتی ریمل‌های زیبای آبی به آن‌ها ارائه می‌شود، عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

راهنمای استفاده از انواع رنگ کانسیلر برای صورت

  • ۰
  • ۰

انتخاب مناسب ترین رایحه عطر زنانه برای بهار و تابستان

انتخاب مناسب ترین رایحه عطر زنانه برای بهار و تابستان : استفاده و خرید عطر زنانه خوشبو یا بهترین عطر مردانه برای هر فصل قوانین و اصول خاص خود را دارد. در واقع چیزی شبیه انتخاب لباس برای فصول مختلف است.

پوشیدن کت خز با چکمه های بلند در بهار نه تنها عجیب و حتی خنده دار است، بلکه شما را آزار می دهد. به همین ترتیب استفاده از عطرهای گرم یا چوبی در این فصل شما و اطرافیانتان را آزار می دهد. در واقع عطر بهاری برای خانم ها ویژگی های خاص خود را دارد.

رایحه عطر زنانه مناسب فصل گرم

انتخاب مناسب ترین رایحه عطر زنانه برای بهار و تابستان

تصور کنید در روزهای گرم بهار یا تابستان، کسی کنار شما قرار بگیرد که عطری با رایحه گرم، تند و شیرین استفاده کرده باشد. با گذشت مدت کمی، احساس خستگی و سردرد یا حتی حالت تهوع در شما ایجاد می‌شود.

دلیل این امر این است که عطرهای گرم در دمای بالا سریعتر تبخیر می شوند و بوی خوبی از خود به جا نمی گذارند. پس اگر دوست دارید عطر شما بعد از ورود به هر مهمانی روی دیگران تاثیر بگذارد در این مقاله با 2 رخ همراه باشید.