2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه ماندگاری لاک ناخن را افزایش دهیم؟

چگونه ماندگاری لاک ناخن را افزایش دهیم؟ استفاده از روش های افزایش ماندگاری لاک به ما کمک می کند تا در کنار داشتن دستانی زیبا ظاهر زیبای خود را نیز حفظ کنیم. شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که پس از مدتی استفاده از لاک، پرش رنگ آن باعث ناراحتی شما شده باشد. در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا با استفاده از روش هایی برای افزایش ماندگاری لاک ناخن خود را در فواصل زمانی طولانی تری تجدید کنید. پس با مجله 2 رخ همراه باشید تا راه های افزایش ماندگاری لاک ناخن را بیاموزیم.

چگونه ماندگاری لاک ناخن را افزایش دهیم؟

  • ۰
  • ۰

5 رژ لب تابستانی جذاب و منحصر به فرد برای شما

5 رژ لب تابستانی جذاب و منحصر به فرد برای شما : تابستان نزدیک است و ما می‌توانیم در حالی که در کنار ساحل نوشیدنی  می‌نوشیم، میل به پوشیدن لباس‌های خنک را احساس می‌کنیم. البته نکته دیگری هم در ذهن ما وجود دارد این است که آرایش تابستانی امسال چگونه خواهد بود؟

ما در مورد شما نمی دانیم اما مطمئناً در این فصل لباس های راحت را کنار می گذاریم و از سایه های روشن استفاده می کنیم تا واقعاً وارد روحیه تابستانی شویم. برای دیدن پنج انتخاب برتر رژلب ما برای تابستان 2023 همراه باشید!

5 رژ لب تابستانی جذاب و منحصر به فرد برای شما

  • ۰
  • ۰

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟ مزایای لیزر مو باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر استفاده از آن به جای روش های قدیمی و سنتی مانند اپیلاسیون یا الکترولیز باشند. موهای زائد در افراد ظاهر نامناسبی دارد، بنابراین از گذشته تا به امروز روش های مختلفی برای از بین بردن آنها وجود دارد.

اما در این بین استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد مزایای بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد که در این مقاله برخی از مزایای آن را به شما می گوییم. پس اگر می خواهید با کمک لیزر از شر موهای زائد بدن خلاص شوید با ما همراه باشید تا مزایای استفاده از این روش را به شما بگوییم.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

  • ۰
  • ۰

انواع خط چشم رنگی و کاربرد آنها

انواع خط چشم رنگی و کاربرد آنها : آرایش چشم نقش مهمی در زیبایی و جذابیت چهره افراد دارد; بنابراین بسیاری از آرایشگران معتقدند برای داشتن چهره ای جذاب باید به زیبایی و جذابیت چشم ها توجه ویژه ای داشت. خط چشم یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی در بین خانم ها است و معمولا در بیشتر کیف های آرایش آنها یافت می شود. با این حال معمولا خانم ها به دلایل مختلف بیشتر از خط چشم مشکی استفاده می کنند.

در سال های اخیر استفاده از خط چشم رنگی برای ایجاد تنوع بیشتر در مدل های آرایش افزایش یافته و این نوع خط چشم رواج یافته است.

خط چشم رنگی طراوت و تنوع خاصی به چشم ها می بخشد و آرایش این قسمت از صورت را از یکنواختی پاک می کند در این مطلب قصد معرفی خط چشم رنگی را داریم پس اگر شما هم قصد دارید تغییر چشمگیری در نوع آرایش چشمان خود ایجاد کنید در این مطلب با 2 رخ همراه باشید.

انواع خط چشم رنگی و کاربرد آنها

  • ۰
  • ۰

نحوه آرایش و اصول مراقبتی پوست در سفر

نحوه آرایش و اصول مراقبتی پوست در سفر : لوازم آرایشی جزء اصلی هر سفر برای خانم ها هستند. سفر به معنای قرار گرفتن در یک موقعیت غیرعادی در زندگی است، اما این به معنای برهم زدن برنامه روزانه و عدم رسیدگی به خود نیست.

اصول ارایش در سفر یکی از نکاتی است که هر خانم باید در هر شرایط به آن دقت کند. این موضوع به معنای به همراه بردن برخی لوازم خاص در سفر و یا حتی ارایش در شرایط اب و هوایی متفاوت است. در این مقاله به بررسی همه موضوعات در مورد ارایش در سفر می پردازیم.

نحوه آرایش و اصول مراقبتی پوست در سفر

  • ۰
  • ۰

اصول اولیه شستشوی انواع مو | چگونه موها را شامپو کنیم؟

اصول اولیه شستشوی انواع مو | چگونه موها را شامپو کنیم؟ شامپو زدن صحیح موها یکی از اساسی ترین اصول مراقبت از مو است و چندین مرحله استاندارد دارد که تقریباً برای همه انواع مو تعریف شده است.

این مراحل ثابت بوده و جهت کنترل چربی پوست سر و همچنین پایین آمدن احتمال ریزش مو در اثر شیوه غلط شستشوی موها باید مو به مو انجام شود. این مقاله به بررسی چگونگی استفاده از تکنیک صحیح شامپو کردن موها پرداخته و مراحل استاندارد آن را تشریح خواهد نمود.

اصول اولیه شستشوی انواع مو | چگونه موها را شامپو کنیم؟

  • ۰
  • ۰

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده : خط خنده و درمان آن یکی از چالش هایی است که افراد با افزایش سن با آن مواجه می شوند. خط خنده که گاهی به آن خط لبخند نیز می گویند، عمدتاً در اطراف دهان شکل می گیرد. در برخی موارد این خطوط در اطراف چشم نیز ظاهر می شوند.

چین و چروک ها با افزایش سن اجتناب ناپذیر هستند با این حال گزینه های زیادی برای کمک به خلاص شدن از شر آنها دارید اگر به دنبال درمان خط خنده هستید ما در زیر راه حل هایی را در اختیار شما قرار می دهیم پس با ما همراه باشید.

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده