2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه موهایمان را در هوا خشک کنیم که وز نشود؟

چگونه موهایمان را در هوا خشک کنیم که وز نشود؟ : بعد از هر دوش - یا حداقل، هر بار که موهایتان را می شویید - این سوال پیش می آید که آیا باید موها را با سشوار یا هوا خشک کنید. اگر به دنبال یک استایل فوق العاده براق هستید، سشوار کشی ممکن است ارجح به نظر برسد، اما استفاده مکرر از ابزارهای حرارتی می تواند بر ظاهر و سلامت موهای شما تأثیر بگذارد.

به جای سشوار کشیدن موهایتان بعد از هر دوش گرفتن، بافت طبیعی موهای خود را در آغوش بگیری. به ما اعتماد کنید، کنار گذاشتن سشوار به این معنی نیست که باید ظاهر زیبایی خود را قربانی کنید. به خواندن ادامه دهید تا نکاتی را در مورد نحوه خشک کردن موها با هوا، نکاتی برای کامل کردن تکنیک خشک کردن با هوا و بهترین محصولات خشک کردن موی ما برای یادگیری مهارت های حالت دادن بدون گرما به سطح بعدی بیاموزید.

آیا بهتر است اجازه دهید موهایتان در هوا خشک شود؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم، استفاده مداوم از ابزارهای حرارتی روی موهای شما می تواند بر روی موهایتان تأثیر منفی بگذارد. با انتخاب خشک کردن موهایتان در هوا، می توانید به موهای خود اجازه دهید به طور طبیعی خشک شوند و آسیب را کاهش دهید و در درازمدت ظاهری زیباتر ایجاد کنید.

چه مدت طول می کشد تا موها در هوا خشک شوند؟

همانطور که می بینید، خشک کردن مو با هوا یک تکنیک عالی برای حفظ فرم تارهای شما است، اما احتمالاً از خود می پرسید که واقعا چقدر طول می کشد. حقیقت این است که بستگی به نوع مو و طول موهای شما دارد. به طور معمول، خشک شدن کامل موها تا سه ساعت طول می کشد، اما اگر بافت ضخیم تری دارید، ممکن است بیشتر طول بکشد. با این حال، کلید تسریع روند این است که اطمینان حاصل کنید که آب اضافی را از رشته های خود حذف می کنید.

چگونه موهایمان را در هوا خشک کنیم که وز نشود؟

بیشتر بخوانید: آموزش خشک کردن موها به روش درست

  • ۰
  • ۰

مزایای بلندر آرایشی سیلیکونی

مزایای بلندر آرایشی سیلیکونی : با رشد و توسعه فناوری و نوآوری محصول، حفظ یک روال زیبایی به طور کامل یا حتی تا حدی پایدار به چالش کمتری تبدیل می شود. اکنون می‌توانیم پدهای پاک‌کننده آرایش قابل استفاده مجدد و سایر محصولات را انتخاب کنیم . این بخشی از دلیلی است که سال ها پیش بلندر آرایش سیلیکونی به یکی از مد روزترین ابزارهای قابل استفاده مجدد برای آرایش صورت تبدیل شد. و در حالی که اسفنج های فوم آرایشی اخیراً به عنوان وسیله ای برای دستیابی به یک فونداسیون بی عیب و نقص و ایربرس مانند انتخاب شده اند، مخلوط کن سیلیکونی را نمی توان به حساب آورد. پنج دلیل ما را بررسی کنید که چرا باید اسفنج آرایشی سیلیکونی را در کیت زیبایی خود نگه دارید.

اسفنج آرایشی سیلیکونی چیست؟

یک اسفنج آرایشی سیلیکونی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد - یک مخلوط کن آرایشی که از مواد لاستیکی و سیلیکونی ساخته شده است. اسفنج های آرایشی ژله ای که به آن اسفنج های آرایشی ژله ای نیز گفته می شود، اسفنج های آرایشی سیلیکونی در طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها هستند و عمدتاً برای استفاده از فونداسیون، کانسیلر و پودر صورت استفاده می شوند.

5 دلیل برای استفاده از اسفنج آرایشی سیلیکونی

دلایل زیادی برای استفاده از اسفنج آرایشی سیلیکونی برای کامل کردن ظاهر زیبایی شما وجود دارد، در اینجا پنج مورد از این اسفنج ها در لیست ما قرار دارند.

مزایای بلندر آرایشی سیلیکونی

  • ۰
  • ۰

هر چندوقت یکبار باید موهایمان را کوتاه کنیم؟

هر چندوقت یکبار باید موهایمان را کوتاه کنیم؟ : وقتی صحبت از مراقبت مو به میان می‌آید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: روتین مراقبت از مو، گزینه‌های آرایش مو بدون گرما، و اینکه چند وقت یکبار نیاز به کوتاه کردن موهای خود دارید، از مهمترین آنها هستند. جدای از تغییر ظاهر زیبایی خود با یک مدل موی جدید، مهم است که با سفرهای منظم به سالن همراه باشید. اما هر چند وقت یکبار باید موهای خود را کوتاه کنید؟ خوب، چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله اینکه آیا در حال حاضر مدل موی کوتاه پیکسی دارید یا اینکه هدف شما رشد کردن موهایتان است. به جای اینکه به فکر کردن «چند وقت یکبار باید موها را کوتاه کنم» فکر کنید، به ما اجازه دهید حقایق را به اشتراک بگذاریم!

هر چند وقت یکبار باید موهای خود را کوتاه کنید؟

برای پاسخ به این که چند بار واقعاً به کوتاه کردن مو نیاز دارید، چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید. در حالی که دستورالعمل های کلی برای کوتاه کردن مو نشان می دهد که باید هر شش تا هشت هفته یکبار کوتاه کنید، این بازه زمانی یک معامله برای همه نیست. ابتدا باید به سرعت رشد موهایتان نگاه کنید. طبق گفته آکادمی پوست آمریکا (AAD)، مو هر سال حدود شش اینچ رشد می کند، بنابراین هر ماه حدود نیم اینچ رشد می کند. در مرحله بعد، سه سوال وجود دارد که باید در نظر بگیرید زیرا پاسخ های شما باید بر تعداد بازدید از سالن شما تأثیر بگذارد.

هر چندوقت یکبار باید موهایمان را کوتاه کنیم؟

  • ۰
  • ۰

چگونگی ماندگاری آرایش در تمام طول روز!

چگونگی ماندگاری آرایش در تمام طول روز! آرایش می‌تواند یک روش هیجان‌انگیز و جذاب برای «تقویت کردن» صورت شما باشد. گزینه ها بی شماری هستند! شما می توانید یک ظاهر جذاب برای بیرون رفتن، یا یک ظاهر راحت در کنار آتش را برای یک جمع خانوادگی انتخاب کنید.

معمولاً سایه چشم، رژگونه، برنزه کننده و رژ لب اولین آیتم بعد از یک روز طولانی تمرین، حضور در دفتر یا مهمانی هستند. برای اینکه صورت خود را در تمام طول روز شاداب نگه دارید، در اینجا چند راهکار و محصول وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

چگونگی ماندگاری آرایش در تمام طول روز!

  • ۰
  • ۰

نحوه مراقبت از پوست سر حساس

نحوه مراقبت از پوست سر حساس : آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که موهایتان را برس بزنید و حس کنید پوست سرتان درد کند. ممکن است پوست سر حساسی داشته باشید. همانطور که می توانید پوست حساسی روی صورت خود داشته باشید، می توانید آن را روی پوست سر خود نیز داشته باشید – در نهایت، پوست سر شما امتداد پوست شما است. همانطور که ممکن است لازم باشد روال مراقبت از پوست خود را متناسب با پوست حساس تغییر دهید، اگر پوست سر حساسی دارید، باید برنامه مراقبت از مو خود را ارتقا دهید. در زیر، ما برخی از دلایل حساس شدن پوست سر و نحوه مراقبت از آن را به اشتراک می گذاریم.

چه چیزی باعث ایجاد پوست سر حساس می شود؟

خیلی سریع، قبل از اینکه در مورد دلایل ایجاد پوست سر حساس صحبت کنیم، اجازه دهید اگر فکر می کنید پوست سرتان حساس است به دنبال چه چیزی باشید. علائم مختلفی از حساسیت پوست سر وجود دارد. بر اساس مطالعه‌ای از مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی، نشانه‌های پوست سر حساس می‌تواند شامل هر چیزی از خارش، سوزش، خشکی پوست سر و ناراحتی باشد. به طور معمول، پوست سر حساس شانه کردن موهای شما را ناراحت می کند.

چند عامل وجود دارد که می تواند باعث ایجاد پوست سر حساس شود. در زیر، چهار مورد را پیدا کنید که باید مراقب آنها باشید.

#1. آب و هوا

آب و هوا فقط صورت شما را خشک نمی کند؛ همچنین می تواند پوست سر شما را حساس کند. یک مطالعه از مؤسسه ملی سلامت نشان داد که سرما، گرما، باد و قرار گرفتن در معرض نور خورشید عواملی هستند که ممکن است حساسیت پوست سر را تحریک کنند.

#2. فشار

حساسیت پوست سر نباید نتیجه عوامل فیزیکی باشد. به گفته NCBI، استرس همچنین می تواند در داشتن پوست سر حساس نقش داشته باشد.

#3. اب

انواع خاصی از آب می تواند روی پوست سر شما تأثیر بگذارد، همانطور که می تواند روی بقیه پوست شما تأثیر بگذارد. طبق NIH، آب از حمام و استخر می تواند حساسیت پوست سر را تحریک کند.

نحوه مراقبت از پوست سر حساس

  • ۰
  • ۰

انواع فرم ابرو برای صورت مربعی

انواع فرم ابرو برای صورت مربعی : ابروها بخش بسیار مهمی از صورت شما هستند و شکل و ظاهر آن می تواند ظاهر شما را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. از شکل های ابرو می توان برای پر یا باریک به نظر رسیدن صورت بنا به نیاز استفاده کرد. اولین قدم این است که مشخص کنید صورت مربعی دارید یا خیر و سپس بهترین مدل ابروها را برای صورت مربعی پیدا کنید.

انواع فرم ابرو برای صورت مربعی

  • ۰
  • ۰

چگونه از شر جوش های سر سیاه روی چانه خلاص شویم؟

چگونه از شر جوش های سر سیاه روی چانه خلاص شویم؟ برخورد با جوش های سرسیاه اغلب آزاردهنده است. هرچه بیشتر سعی کنید از شر آنها خلاص شوید، بیشتر عود می کنند، به خصوص روی چانه. بنابراین، چگونه جوش های سر سیاه روی چانه را درمان کنیم؟ ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

  • ۰
  • ۰

دلیل سفید شدن موها در دهه 20 سالگی

دلیل سفید شدن موها در دهه 20 سالگی : اگر سفید شدن زودهنگام موها را تجربه کرده اید و کنجکاو هستید که چرا این اتفاق افتاده است به خواندن ادامه دهید زیرا ما به بررسی عواملی که باعث سفیدی مو در 20 سالگی می شود می پردازیم.

چه چیزی باعث سفیدی مو می شود؟

بر اساس گزارش کتابخانه ملی پزشکی، رنگ موی ما از رنگدانه ملانین تولید شده توسط ملانوسیت ها می آید و به مراحل چرخه مو مرتبط است (موها در مرحله رشد به طور فعال رنگدانه می شوند، رنگدانه ها به نوعی در مرحله انتقال متوقف می شوند و در طول دوره وجود ندارند. مرحله استراحت).

سفید شدن مو زمانی اتفاق می افتد که سلول های رنگدانه در فولیکول مو می میرند، که معمولاً با افزایش سن اتفاق می افتد. در حالی که این روند بیولوژیکی موی خاکستری را توضیح می دهد، اما دلایل بیشتری وجود دارد که چرا ممکن است یک نفر در ۲۵ سالگی و دیگری در ۴۵ سالگی خاکستری شود.

چرا در 20 سالگی موهایم سفید می شود؟

در حالی که ممکن است مجموعه ای از تئوری های مختلف در مورد علت سفید شدن موهای افراد به طور کلی شنیده باشید، ممکن است توضیحات زیادی در مورد سفیدی زودرس وجود نداشته باشد. همه چیز از شغل شما گرفته تا رنگ کردن بیش از حد مو در این فهرست قرار گرفته است.

تصور می شود که خاکستری شدن به دلیل ژنتیک شما باشد. ما نمی‌دانیم چرا این اتفاق می‌افتد، اما تصور می‌شود که به دلیل آسیب رادیکال‌های آزاد در فولیکول‌های مو باشد. اگر در خانواده شما سابقه خاکستری شدن زودرس مو دارید، احتمالاً زودتر سفید شدن موها را تجربه خواهید کرد. و متأسفانه، موهای خاکستری هم روی پوست سر و هم در ابروها یا حتی در موهای زیر گردن ایجاد می شوند.

دلیل سفید شدن موها در دهه 20 سالگی

  • ۰
  • ۰

معکوس کردن روند سفید شدن موها

معکوس کردن روند سفید شدن موها : درک اینکه موهای شما خاکستری می شود یکی از آن چیزهایی است که اکثر مردم در مقطعی با آن مواجه می شوند. و در حالی که علائم پیری یک نعمت است زیرا به این معنی است که شما عمر طولانی داشته اید، مواجهه با موهای خاکستری می تواند برای برخی افراد بسیار ناراحت کننده باشد. با این اوصاف، معمولا تعجب می کنیم که چه چیزی باعث سفیدی مو می شود و آیا می توانید آن را معکوس کنید یا خیر. بنابراین، ما اینجا هستیم تا کمی شفافیت در مورد روند خاکستری شدن ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا به شما در مورد دائمی بودن سایه خاکستری جدیدتان توضیح دهیم.

آیا موهای خاکستری برگشت پذیر است؟

طبق آکادمی پوست آمریکا، سفیدی مو ناشی از کاهش ملانین در مو است که با افزایش سن رخ می دهد. به گفته کلینیک مایو، حقیقت این است که هیچ راهی برای از بین بردن موهای سفید برای همیشه وجود ندارد. این بخشی طبیعی از روند پیری است، بنابراین هنگامی که موهای شما شروع به تغییر کرد می توانید آن را بپذیرید یا رنگ کنید.

چگونه از داشتن موهای خاکستری آزرده خاطر نشویم؟

خاکستری شدن ممکن است برای برخی بسیار بیشتر از تغییر رنگ مو باشد. این می تواند به عنوان نشانه ای باشد که شما در حال پیر شدن هستید و ظاهر شما در حال تغییر است. اما خوشبختانه امروزه بحث پیرامون موهای خاکستری در حال تغییر است و افراد بیشتری متوجه می شوند که در پیری و سفید شدن موها زیبایی و زیبایی وجود دارد. به جای اینکه به دنبال راه هایی برای معکوس کردن موهای خاکستری باشید، می توانید تارهای نقره ای خود را در آغوش بگیرید. به هر حال، خاکستری شدن آن چیزی نیست که قبلا بود.

معکوس کردن روند سفید شدن موها

اکنون بیش از هر زمان دیگری، دوستداران زیبایی با رنگ های طبیعی خود معامله می کنند تا سایه ای استیل را به رخ بکشند که ربطی به سن آنها ندارد. علاوه بر این، محصولات زیادی در بازار وجود دارد که به شما کمک می کند رنگ و بافت موهای خاکستری خود را تقویت کنید تا آنها را سالم و هیدراته نگه دارید.

  • ۰
  • ۰

درمان های خانگی برای خارش پوست سر

درمان های خانگی برای خارش پوست سر : فقط تصور کنید که پوست سرتان خارش دارد و تمام روز سرتان را می خارید. آیا اذیت کننده نیست؟ نگران نباشید، درمان های خانگی زیادی وجود دارد که به درمان خارش پوست سر کمک می کند. آنها به بهبود سلامت پوست سر و در نتیجه موهای شما کمک می کنند. در این مقاله به 14 روش آسان و موثر برای کاهش خارش پوست سر به طور طبیعی در خانه می پردازیم. برای پیدا کردن آنها به پیمایش ادامه دهید.

درمان های خانگی برای خارش پوست سر