2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

2rokh

آرایشی و بهداشتی - آموزش آرایش - سلامت پوست - سلامت مو - آرابش صورت - ناخن

کلمات کلیدی

نرم کننده برای موهای خشک

آرایش چشم ریز و گود

رژ لب رنگ بژ

اطلاعات در مورد میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آرایش چشم

آموزش سایه چشم ساده و شیک

آرایش چشم دخترانه ملایم

چگونه به پوستمان برسیم

کاربرد استفاده از پنکیک صورت برای آرایش

مدل آرایش صورت جدید

موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

چیکار کنم بعد ارایش عرق نکنم

5 اشتباه آرایشی صورت که باعث پیرتر نشان دادن شما میشود

روش های جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده

ویژگی پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب با چند روش کاربردی

مراقبت از پوست چرب و جوش دار

چگونه شیو کنیم

چطور شیو زیربغل را به درستی انجام دهیم؟

شیو زیر بغل چیست

چطور ماندگاری آرایش صورت را بیشتر کنیم؟

قبل از آرایش چه کنیم

ترفند هایی برای آرایش صورت

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

پوشاندن چروک زیر چشم با آرایش

پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم با کانسیلر

فیلر مو چیست؟

نکات مؤثر و فوری برای پرپشت کردن ابرو

رشد سریع ابرو با وازلین

  • ۰
  • ۰

6 نکته مهم برای شستشوی صورت های چرب

6 نکته مهم برای شستشوی صورت های چرب : اگر پوست چرب دارید، احتمالاً با سهم نسبتاً ناامیدی خود از رنگ پوست دست و پنجه نرم کرده اید. پوستی که تا ظهر براق به نظر می رسد یا آرایشی که روی صورت شما میماسد. وقتی نوبت به مراقبت از پوست چرب می رسد نکات مهمی وجود دارند که باید در نظر بگیرید.

پاک کننده مناسب را انتخاب کنید

وقتی پوست چرب دارید نمی‌توانید هیچ پاک‌کننده‌ای را انتخاب کنید و انتظار داشته باشید که اثر کند. به دنبال پاک‌کننده‌ای باشید که روکش مات داشته باشد، زیرا می‌تواند به جلوگیری از براق شدن بیش از حد پوست چرب در طول روز کمک کند. 

از ماسک خاک رس نیز استفاده کنید. خاک رس با کمک به از بین بردن ناخالصی های گیر افتاده در زیر پوست، روی پوست چرب بسیار موثر است. این ترکیبات همچنین شامل زغال چوب هستند – بنابراین اگر پوست شما کدر به نظر می رسد، چهره ای شاداب و درخشان برای شما به ارمغان می آورد.

دوبار پاکسازی کنید.

ممکن است متوجه شوید که یک پاک کننده به تنهایی برای پاکسازی پوست چرب شما کافی نیست. بنابراین، پاکسازی مضاعف را در نظر بگیرید. این روش شامل استفاده از یک گزینه پاک کننده بدون شستشو مانند آب مایسلار برای پاک کردن کثیفی، آرایش و چربی های اضافی از سطح پوست شما است، سپس آن را با یک پاک کننده شستشو برای از بین بردن ناخالصی های باقی مانده دنبال کنید.

نکته سردبیر: اگر پوست شما به سرعت چرب می شود، ممکن است وسوسه شوید چند بار در روز صورت خود را بشویید. با این حال، این بیشتر ضرر خواهد داشت تا سود. طبق آکادمی پوست آمریکا، شما باید فقط دو بار در روز صورت خود را بشویید (و بعد از تعریق شدید). به این دلیل که تمیز کردن بیش از حد پوست می تواند منجر به افزایش تولید چربی شود که می تواند چهره شما را حتی چرب تر نشان دهد. بهتر است به رژیم مراقبت از پوست صبح و عصر خود پایبند باشید.

بعد از تمرین صورتتان را بشویید یا پاک کنید.

برای کسانی که از ورزش کردن یا دویدن لذت می برند، این یکی برای شماست. اطمینان حاصل کنید که همیشه مقداری پاک کننده با کاربرد آسان، مانند دستمال مرطوب نزد خود دارید. آنها برای تمیز کردن پوست شما در حال حرکت بدون خشک کردن بیش از حد آن عالی هستند. بعد از تمرین، کافی است یکی را روی صورت عرق کرده خود بکشید و آماده حرکت هستید.

6 نکته مهم برای شستشوی صورت های چرب

با مرطوب کننده پوستتان را مرطوب نگه دارید.

پاکسازی و آبرسانی دست به دست هم می دهند. و اگر معمولاً به دلیل اینکه نمی‌خواهید روغن اضافی اضافه کنید، از مرطوب‌کننده‌ها صرف نظر می‌کنید، ممکن است بیشتر به پوستتان آسیب بزنید تا مفید. اگر احساس می کنید پوست شما خالی شده است، می تواند چربی بیشتری برای جبران از دست دادن سبوم طبیعی ایجاد کند.

به طور مرتب لایه برداری کنید

لایه برداری به حذف سلول های مرده پوست از سطح پوست شما کمک می کند. اسکراب ها را امتحان کنید، که لایه برداری عمیق و ملایمی را برای کمک به باز کردن منافذ پوست و براق شدن پوست شما فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: موثرترین اسکراب خانگی برای پوست چرب

برای بهترین نتیجه می توانید تا سه بار در هفته از اسکراب استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هر چند وقت یکبار باید لایه برداری کنید به پوست شما بستگی دارد. به نحوه واکنش صورت خود توجه کنید تا مشخص کنید چه چیزی برای شما بهتر است.

6 نکته مهم برای شستشوی صورت های چرب

ماسک های صورت را امتحان کنید

چند بار در هفته، ماسک صورت را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا درخشندگی را از بین ببرید و ناخالصی ها را از بین ببرید. 

بیشتر بخوانید: 30 مدل ماسک صورت در خانه برای چین و چروک

کلام آخر:

همانطور که مشاهده کردید مراقبت از پوست چرب کار سختی نیست اما نکات کوچکی هستند که باید به آنها توجه کنید. همینطور پیشنهاد می کنیم بخوانید: آیا میدانید چطور چربی پوست را کاهش دهید؟

  • ۰۱/۰۴/۱۱
  • zahra fadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی